مسئول مهمانشهر رفسنجان اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا در مهمانشهر را تشریح کرد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حمید معاذالهی مسئول مهمانشهر رفسنجان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با کرونا در مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: ضدعفونی کردن مراکز عمومی، سرویس های بهداشتی و مراکز نانوایی، بهداشت و مغازه های مهمانشهر هر شب با تجهیزات داخلی انجام می شود.
وی بیان داشت:بازاچه مرکز مهمانشهر تعطیل است، افراد از بیرون برای خرید نمی توانند به داخل بیایند، وسایل مغازه داران قبل از به داخل آوردن به این مرکز ضد عفونی می شود.
مسئول مهمانشهر رفسنجان افزود: عرضه نان در قالب بسته بندی به مردم، به کارگیری ماشین اعلام هشدار توسط تیم واکتش سریع شهرستان، تحویل و توزیع بروشورهای تبلیغاتی ، اطلاع رسانی توسط مرکز بهداشت و مسجد مهمانشهر، کارگاه تولید ماسک و تولید دستکش بصورت خانگی، برگزاری مسابقات مجازی با محوریت موضوع “در خانه بمانیم” و تشکیل جلسه همکاری با تیم واکنش سریع شهرستان در زمینه گندزدایی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا در مهمانشهر است.
معاذالهی عنوان داشت: در راستای ستاد مبارزه با ویروس کرونا و صیانت از ساکنین مهمانشهر طبق دستور فرمانداری و نظر مثبت اداره اتباع یک سری گروه های نظارتی بر این مرکز تشکیل گردید که نظارت بر ورود و خروج ها به مرکز را برعهده دارند.
وی ایجاد کارگاه تولید ماسک و تولید دستکش به صورت خانگی ، توزیع دو سری از اقلام بهداشتی از طرف کمیساری به ساکنین مهمانشهر از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: تجهیز مدرسه به تخت(قرنطینه) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنحان، تیم واکنش سریع شهرستان و اداره اتباع استان صورت گرفته است.
مسئول مهمانشهر رفسنجان ادامه داد: تامین مایحتاج و اقلام دارویی با نظارت مرکز بهداشت برای خانواده های نیازمند توسط گروه های مردمی و خیرین انجام شده است.
معاذالهی خاطرنشان کرد: کمک های نقدی و غذایی برای کارگران این مرکز، توزیع ماسک و دستکش و برخی امورات برای ساکنین مهمانهشر در دستور کار است.خانه خشتی









  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا