رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه برای قطار بافق-بندر عباس تنها ۳ نفر مصدوم شده که بصورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سید محسن مرتضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: شب گذشته طی تماسی از ایستگاه قطارجنت آباد با پایگاه جوادیه خبر آتش گرفتن یکی ازدیزل‌های حامل مازوت قطار بافق-بندر عباس داده شد.

او افزود: بر خلاف تماس مسئول قطار طی چندین باربا ۱۲۵، موفق به تماس با اتش نشانی این منطقه (انار یا نوق) نشده است.

مرتضوی بیان داشت:سپس این مسول با خط خصوصی پایگاه اورژانس جوادیه تماس گرفته واین مهم را به دو پرسنل شیفت اطلاع داده و به دلیل مسکونی بودن منطقه حادثه این دوپرسنل سریعا اتش نشانی جوادیه را فعال و به محل فرستادند.

اوتصریح کرد: همچنین در این حادثه اتش نشانی بهرمان نیزجهت کمک به کد جوادیه فعال و به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: بعد از اطلاع دادن به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ومدیریت اتاق بحران اورژانس انار و آتش نشانی‌های انار نیز به حالت آماده باش درآمدند و در ادامه مرکز پیام اورژانس را مطلع و کد بحران احتمالی رافعال کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان اظهار کرد: پس از حضور اورژانس در صحنه و اقدام به موقع مامورین آتش نشانی و چکاب لوکوموتیوران‌ها وخدمه قطار هیچ مشکلی مبنی بر آسیب جدی دیده نشد.

مرتضوی افزود: در حادثه آتش سوزی قطار بافق-بندر عباس با اعلام رفع خطر از سوی مامورین آتشنشانی پس از مهار اتش و سرد کردن دیزل‌ها همه چیز به حالت عادی برگشت.

در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که بصورت سرپایی مداوا شدند.باشگاه خبرنگاران جوان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا