زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

خوانندگان عزیز، دوستان و همراهان زبان‌دراز! انتخابات دور یازدهم به پایان رسید حالا در دارالعباده به مدت چند ماه دو نماینده داریم خدا کند سر بچه شور! یا در قابلمه آش! کج نشود چون نماینده مستقر و منتخب غرق در سیل تبریک و دیگری هم با خشکسالی روبروست، البته اعضای سرافراز و همیشه پیروز حزب باد و عده‌ای از دهندگان آرای باطله در یک چرخش برق‌آسا خود را از کنار نماینده مستقر به جنب نماینده منتخب رسانده و چون دستمال ابریشمی یزدی کفاف نمی‌دهد ملحفه به دست در حال سلفی گرفتن و تشریح بیان جزییات زحمات برای انتخاب نماینده جدید هستند.

فقط زبان‌دراز حقیر سراپا تقصیر نگران ستون فقرات آن عزیزان مخصوصاً صنف شریف بعضی از مدیران ابن‌الوقت هست که تا دیروز به خاطر دیسک کمر از صندلی‌شان تکان نمی‌خوردند و بعضی از آنان سعی داشتند با کاندیداها روبرو نشوند تا مبادا بگویند از فلانی طرفداری کرده است ولی الان بر روی موزاییک پیاده‌رو جلو دفتر نماینده منتخب پشتک وارو می‌زنند. جالب‌تر آنکه عده‌ای از بعضی ستادهای انتخاباتی هم ادعا دارند مهره مخفی در ستاد فلان و بهمان بوده‌اند و به نفع ایشان کار می‌کردند و می‌گویند اگر برای معاونت تعهد و وفاداری نیرو خواستید خودم و بنده‌زاده درخدمتیم!

راستی فکر می‌کنید این اعضای حزب باد، قادر به حل کردن مشکل شن‌های روان! با کمک دیگران هستند یا صرفاً جهت وزش را عوض کردند!!؟ عیال زبان‌دراز ضمن زدن سقلمه به پهلوی مبارکم می‌گوید صبر کن عرق مردم و اعضای ستادها خشک شود طنزت را شروع کن! بنده هم کمافی‌السابق می‌گویم چشم اما نمی‌دانم جواب سلطان‌الآیینه را چه بدهم فعلاً مختصری عرض شد تا آینده!!

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/UEmph
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا