دکتر دانافر از آموزش و پرورش دفاع کرد

به نام خدا
در مورد درج مطالب و ادعاها و تهمت های ناروا و غیر واقعی مطرح شده در شماره ی ۶۳۴ هفته نامه آیینه یزد جهت تنویر افکار عمومی به ویژه سی هزار همکار فرهنگی شاغل و باز نشسته استان مطالب زیر مطرح می گردد.
جناب آقای سلطان زاده
با سلام ، ادب و احترام
متاسفانه جنابعالی مجددا و البته به شیوه ای جدید به مطالب مطرح شده توسط جناب آقای شهسواری از مدیران کل اسبق آموزش وپرورش استان یزد در مورد نحوه واگذاری حدود ۱۶۰۰۰ متر مربع زمین به مجتمع حضرت امام حسن
مجتبی علیه السلام پرداخته و این مطالب را " غیر واقعی و شبهه انگیز " دانسته و ایشان را " در حال حاضر مشاور رسمی و غیر رسمی آموزش و پرورش یزد " قلمداد می نمایید.
جالب است اتهام قبلی اینجانب عضویت در گروه شفافیت بود و اینکه چرا با آن گروه به خاطر انتشار ادعای جناب آقای شهسواری برخورد نمی شود و اتهام جدید این که ایشان مشاور رسمی و غیر رسمی آموزش وپرورش استان یزد هستند و اینجانب باید پاسخگوی ادعای غیر قانونی بودن نحوه واگذاری این اراضی باشم .
بارها اعلام نموده ام این موضوع مربوط به نزدیک به سه دهه ی قبل است و علی رغم اصرارهای مکرر جنابعالی و ارسال نامه ها و مقاله های فراوانتان به اینجانب مبنی بر موضع گیری نسبت به ادعای جناب آقای شهسواری به جز یک مورد و آن هم از طریق اداره حقوقی اداره ی کل هیچ پاسخی ارائه ندادیم .حتما تصدیق می فرمائید دلیل ارائه این پاسخ سه صفحه ای توسط واحد حقوقی هم جلوگیری از ضمیمه شدن یک صورت جلسه جعلی و تحریف شده به مجموعه ی پرونده اراضی از طرف حضرتعالی بود.
به خدا پناه می برم .
الحمدلله چند روز قبل از سفر ریاست محترم قوه قضائیه، رئیس گروه شفافیت را به محل کار خود دعوت نموده ،اسناد و مدارکی را جهت انتشار در فضای مجازی به ایشان می دهید و همه چیز خدا راشکر به خیر و خوبی و خوشی سپری می شود و بخشی از هجمه ها کمرنگ می شود.الحمدلله
مجددا اعلام می کنم به هیچ وجه مسئولیت طرح و انتشار ادعای غیر قانونی بودن نحوه واگذاری زمین به مجتمع حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به عهده اینجانب نیست.
فرد یا افرادی که این ادعا را مطرح نموده اند مشخص و گروه ها و کانال های مجازی که این ادعا را منتشر نموده اند نیز مشخص هستند.

ب)در بخش دیگری از نوشته خود برای چند مین بار در طول دو سال گذشته تلاش می کنید تا وضعیت آموزش وپرورش استان را نابسامان جلوه دهید و مرقوم می فرمائید در نشست خبری مورخ دوازدهم بهمن در استانداری " مقامات عالی اجرایی استان و حاضر در آن نشست را مورد خطاب قرار داده و اعلام می نمایید که تا کنون به مقالات و نامه های انتقادی آیینه یزد پاسخ نداده اند "
برادر عزیز و بزرگوارم شما نامه نوشتن به مسئولین ارشد استان و مراجع نظارتی و تهمت زدن و دروغ پرا کنی و در گیر کردن مدیران آموزش وپرورش استان را به پاسخگویی و رفع شبهه ها و دشمنی ها و کینه توزیهای خود را انتقاد می نامید
آیا به نظر جنابعالی اختلاف دو موسسه غیر دولتی بر سر راه اندازی و ثبت نام دانش آموزان چه اندازه به تصمیم گیری مستقیم مدیر کل استان مربوط می شود.قبلا هم اشاره نمودم
صدور مجوز و راه اندازی مراکز غیر دولتی به عهده شورای نظارت ناحیه و استان است. مدارک مربوط به این موضوع در ناحیه و اداره ی کل موجود است.مدیر کل به عنوان رییس شورای نظارت مثل سایر اعضا فقط یک رای دارد.
علاوه بر این چرا اختلاف دو موسسه غیر دولتی شما را تا این حد بر آشفته کرده است که به این نتیجه رسیده اید که آموزش وپرورش استان نابسامان است.
ضمنا جنابعالی در ادامه" بعضی از افرادی که در استانداری در جایگاه بازرسی نشسته اند را متهم به حمایت از اینجانب نموده و از آنها درخواست نمودید که به اداره کل بیایند و اسناد را بررسی کنند.در این مورد باید به عرض برسانم برای تک تک نامه نگاری های رنگارنگ و شکایت های گوناگون جنابعالی ساعت ها مجبور به وقت گذاری و پاسخگویی به مراجع نظارتی شدیم و هیچ کدام از ادعاهای شما بدون بررسی نمانده و از این بابت دعاگویتان هستیم.
ومن یتوکل علی الله و هو حسبه
عباسعلی دانافر
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد
۳۰/۱۱/۹۸

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا