استاندار یزد با اشاره به لزوم فرهنگسازی برای حفظ منابع ملی تصریح کرد: حفظ منابع ملی، بخصوص منابع آبی، در گرو نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف از کودکی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در آیین افتتاحیه داناب ( طرح دانش آموزی نجات آب) که با حضور جمعی از مسئولین در دبیرستان برازنده مقدم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به حوزه فرهنگسازی نحوه استفاده از آب عنوان کرد: میزان اهمیت این موضوع در استانی همچون یزد که با محدودیت های زیادی در این حوزه مواجه است بیشتر احساس می شود.
استاندار با بیان اینکه این فرهنگسازی باید از سنین پایین آغاز شود ادامه داد: شاید اگر شاهد اجرای طرح هایی همچون داناب در دهه های گذشته بودیم با بسیاری از مشکلات امروز که ناشی از بی توجهی به لزوم حفظ سرمایه های موجود در زمینه آب و منابع طبیعی است، مواجه نبودیم.
وی در انتها با بیان اینکه فرهنگسازی در زمینه حفظ منابع آبی می تواند ضامن بقای استان باشد، عنوان کرد: امیدواریم یزد با اتکا به بهره مندی از این منابع محدود بتواند همچون گذشته تمدن ساز باشد و ارزش های تاریخی خود را در اختیار ایران و جهان قرار دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا