همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر، پروژه های مخابراتی و همراه اول شهرستان بهاباد با حضور طالبی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- در این مراسم که با حضور امام جمعه بهاباد ، فرماندار ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سرپرست مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان و مدیران محلی و استان در مرکز مخابراتی سنجدک برگزار شد، طالبی در جمع مردم با تبریک دهه فجر به بیان خدمات انقلاب و نظام در روستاها پرداخت .

استاندار در این مراسم با بیان اینکه یزد یکی از بهترین استان ها در زمینه زیرساخت های حوزه ارتباطات است، افزود: این جایگاه مرهون تلاش های مدیران و کارکنان این حوزه است.

در این مراسم همچنین زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد، گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه فیبرنوری فاز یک USO (روستایی) که بخشی از آن آماده بهره برداری می باشد پرداخت و افزود: با افتتاح این پروژه تعداد 116 روستا و همچنین 18 سایت تلفن همراه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در مورد عملکرد یکساله پروژه های روستایی توضیحاتی را بیان کرد و افزود : از ابتدای سال تا کنون 13 پروژه با سرمایه گذاری 54 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

در این آیین افزایش تکنولوژی  4G در دو روستای سنجدک و کویجان و اجرای فیبرنوری سایت BTS ملا عبدا.. از پروژه های مهم مورد بهره برداری بود که افتتاح گردید.

شایان ذکر است استاندار یزد در سفری یک روزه و به مناسبت دهه فجر، 41 پروژه را با اعتباری نزدیک به 420 میلیارد ریال در شهرستان بهاباد افتتاح کرد.http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/DSC05758.jpg

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا