مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر ساخت گلزار شهدای گمنام مبارکه بافق با اعتباری بالغ بر ۳۶۰میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق ؛ همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی بافق، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثار گران و جمعی از مسئولان محلی کلنگ احداث گلزار شهدای گمنام روستای مبارکه بافق در پارک نطقی مبارکه به زمین زده شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در حاشیه این آیین،گفت: باتوجه به پتانسیل خوب بافق کلنگ احداث گلزار شهدای گمنام مبارکه بافق در مساحت ۲۰۰متر مربع به زمین خورد.

منصور زارع اعتبار این پروژه را ۳۶۰میلیون تومان بیان کرد و افزود: یکصد میلیون تومان از سوی فرمانداری تامین اعتبار شده و مابقی به صورت اعتبارات عمرانی، خودیاری و کمک مردم تامین می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد همچنین با بیان اینکه شهدا امام زادگان عشق اند و مردم می‌توانند ارتباط قلبی با آن‌ها برقرار کنند تصریح کرد:در استان یزد ۱۶۲گمنام در ۶۲نقطه یادمانی دفن هستند.

زارع ادامه داد: روستای مبارکه میزبان دو شهید گمنام است و ۲۱شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا