یزدفردا :به گزارش یزدآنلاین سایت منتسب به نماینده مردم شریف یزد و صدوق " جمعی از اقشار مختلف مردم یزد و خانواده های شهداء و ایثار گر در بیانیه ای حمایت خود را از مهندس اولیاء اعلام نمودند. متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است.
بسمه تعالی

مردم یزد از نماینده خود حمایت می کنند

حضور پرشور مردم استان یزد در مراسم استقبال و سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران می توانست در آغازین روزهای دهه چهارم انقلاب اسلامی زمینه ای برای وفاق و همدلی مسئولین استان را فراهم نماید.

اما هجمه های نادرست و ناروا و اهانت های کم سابقه به نماینده یزد و صدوق به بهانه تذکر مشفقانه ایشان، شائبه برنامه ریزی سازماندهی شده در راستای بهره برداری سیاسی و جناحی از این سفر را تقویت نمود. با کدامین منطق می توان تذکر نماینده محترم مجلس را که بنا بر نص صریح قانون اساسی حق اظهار نظر در کلیه مسائل کشور را دارد، اینچنین تحریف و آماج حمله قرار داد.

اگر این تذکر را بر نمی تابند، در برابر پرسش دیگری که امروز در ذهن و بیان مردم است؛ چه پاسخی دارند ؟ حافظه تاریخی مردم فهیم استان یزد توان درک تفاوت ها در سازماندهی برنامه های این سفر در مقایسه با سفرهای گذشته روسای جمهور قبلی و حتی سفر دوسال پیش ریاست جمهوری را دارد.

ذهن های پرسشگر حق دارند بدانند هزینه این همه تبلیغات که در روزهای گذشته انجام شد، از چه محلی تامین شده است و یا سازماندهی صدها دستگاه اتوبوس برای اغزام مردم از سایر شهرستان ها به پشتوانه کدام ردیف اعتباری انجام شده است ؟ پرسش های دیگری نیز در ذهن ها بوجود آمده که طرح آن را به وقت دیگری وا می گذاریم.

در اینجا قاطعانه ضمن محکوم نمودن هجمه های وارده به جناب آقای مهندس اولیاء نماینده محترم مردم شریف شهرستان های یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، حمایت کامل خود را از ایشان اعلام نموده و با استفاده از فرصت پیش آمده تشکر وافر خویش را از پیگیری مسائل حوزه انتخابیه و اظهارنظرهای شفاف ایشان در مورد مسائل مختلف کشور اعلام می نماییم. باشد تا مدعیان «خدمت بی منت» عرصه عمل را برای اثبات توانانیی های خویش انتخاب نموده و قضاوت را به مردم فهیم در انتخابات 22 خرداد 1388 واگذارند.

 

توضیح یزدفردا : گفته می شود اين بيانيه  درحاشیه مراسم سخنرانی عارف در یزد توزيع شد ه است  و نامی از امضء کنندگان این نامه و یا تصویری از آن در اختیار ما قرار نگرفته و تنها استناد انتشار خبر سایت رسمی ستاد انتخاباتی مهندس اولیاء در یزد می باشد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا