فرماندارمیبد در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گفت: دوم اسفندماه قطعاً روزی است که برای دوستداران انقلاب روز خوب و پرخاطره و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نشست خبری «حسین فلاح» فرماندار، معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان میبد با محوریت انتخابات با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

فرماندارمیبد در این نشست گفت: هدف ما رقابت، سلامت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حسین فلاح بابیان اینکه دوم اسفندماه 98 شور و حماس ملی به‌تمام‌معنا در کشور شکل خواهد گرفت افزود: در شهرستان میبد هم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 76 صندوق ثابت و سیار برای اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است.

فلاح افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و رقابتی را درمیبد فراهم کردیم و رقابت خوب و حضور و مشارکت حداکثری که مردم شریف میبد در انتخابات خواهند داشت؛ نشان خواهند داد که مردم ما همچنان وفادار به‌نظام و انقلاب هستند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد تصریح کرد: دوم اسفندماه قطعاً روزی است که برای دوستداران انقلاب روز خوب و پرخاطره و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: میبدی‌ها به سرنوشت شهر و کشورشان حساس‌اند و تقدیم بیش از 500 شهید در دوران 8 سال دفاع مقدس به‌نظام و انقلاب نشان‌دهنده این است که مردم میبد حس خوب و حب وطن دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: با تبلیغاتی که کاندیداها بر اساس سوابقشان درزمان قانونی تبلیغات خواهند داشت؛ مردم چیزی که به‌عنوان انتخاب اصلح است انتخاب و نماینده خود را به مجلس خواهند فرستاد.

«سید بهروز موسوی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندارمیبد هم در این نشست با اشاره به دسیسه‌های دشمن در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: همه ما به‌ویژه اصحاب رسانه باید تلاش کنیم تا در این برهه حساس، زمینه حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم تا توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

موسوی با تأکید بر اشراف خبرنگاران به قوانین انتخابات گفت: از 43 نفر ثبت‌نام کننده در حوزه تفت و میبد 23 نفر یعنی 53 درصد تائید صلاحیت شده‌اند.

در ابتدای این نشست خبرنگاران هم سؤالات خود را در خصوص مسائل عمران و آبادانی و بحث برخی از پروژه‌ها ازجمله فاضلاب شهری، رفع مشکل فولاد، منطقه ویژه اقتصادی، انرژی خورشیدی، فرودگاه انگلیسی‌ها و بحث آلایندگی‌های صنعتی مطرح کردند که فرماندار و معاونین فرماندار و بخشداران هرکدام به‌نوبه خود به این سؤالات پاسخ دادند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا