محمدحسین تقوایی زحمتکش: روزنامه ایران امروز در خبری تحت عنوان " طومار شكايت يزدى ها از يك نماينده " از امضا طوماری خطاب به رئیس دادگستری و شکایت جمعی از مردم دارالعباده یزد از یک نماینده خبر داد.
در خبر روزنامه ایران نامی از نماینده فوق در مجلس شورای اسلامی برده نشده است اما بدون شک عنوان "عضو فراكسيون اقليت مجلس" فردی مشخصی است.
پیش ازاین یک نماینده درروز قبل از سفر ریاست جمهوری به استان یزد در مصاحبه با سایت رسمی فراکسیون اقلیت مجلس (پارلمان نیوز) گفته بود:«در شان دولت نیست که با وعده شام و ناهار، مردم را به حضور و استقبال از آقای احمدی نژاد در جریان سفر استانی به یزد فرا بخوانند.»(1)
البته این مصاحبه در اکثر رسانه ها منتشر شد  و با واکنش دیگر نمایندگان استان و نماینده مردم تهران  ربرو شده وآن را توهین به مردم استان یزد دانستند و همچنین واکنشهای افراد حقیقی که "در رسانه های مجازی  ومکتوب استان  خواستار عذر خواهی نماینده فوق شده بودند"برانگیخت . 
دو تن از نمایندگان استان در واکنش به مطالب عنوان شده نماینده فوق چنین اظهار نظر نمودند :
نماينده بافق در گفت‌وگو با فارس: بزرگترين توهين آن است كه بگويند يزدي ها براي ناهار به استقبال آمده بودندو نماینده مردم تفت و میبد نیز عنوان نموده بود "در استقبال رییس جمهوری دیگر شهرستان ها با سازماندهی قبلی به یزد نیامدند "
 
روزنامه ایران " طومار شكايت يزدى ها از يك نماينده

خبر ديگر اين كه جمعى از مردم يزد در طومارى خطاب به رئيس دادگسترى اين استان از يك عضو فراكسيون اقليت مجلس به خاطر اظهارات توهين آميز وى نسبت به مردم دارالعباده كه حضور گسترده مردم در استقبال از رئيس جمهور را به خاطر وعده شام و ناهار دولتى ها ذكر كرده بود، شكايت كرده اند.
شكايت كنندگان در اين طومار كه به امضاى هزاران نفر از مردم يزد رسيده است، با اشاره به استقبال كم نظير مردم يزد از رئيس جمهور و با تأكيد بر اين كه حضور مردم در اين استقبال نشانگر حمايت مردم دارالعباده از انقلاب اسلامى است، تصريح كرده اند: اهانت فاحش اين نماينده به مردم فهيم و انقلابى اين استان قابل اغماض و گذشت نيست. شكايت كنندگان در پايان از رئيس دادگسترى استان يزد خواسته اند كه در اسرع وقت براى اين نماينده پرونده قضايى تشكيل و اظهارات وى تحت بررسى و پيگرد قانونى قرار بگيرد. گفتنى است، فعالان قرآنى يزد هم چندى پيش شكايت خود را از اين نماينده تقديم به دادستان يزد كرده اند.

گفتنی است "متن کامل طومار فوق به یزدفردا نیز ارسال شده بود که به علت عدم دسترسی به رونوشت طومار فوق قابل انتشار نبود "  

پی نوشت ها "

http://www.yazdfarda.com/news/15387.html

http://www.yazdfarda.com/news/15388.html

http://www.yazdfarda.com/news/15391.html

http://www.yazdfarda.com/news/15423.html

http://www.yazdfarda.com/news/15469.html

http://www.yazdfarda.com/news/15477.html

http://www.yazdfarda.com/news/15481.html

http://www.yazdfarda.com/news/15487.html

http://www.yazdfarda.com/news/15509.html

http://www.yazdfarda.com/news/15510.html

http://www.yazdfarda.com/news/15523.html

http://www.yazdfarda.com/news/15537.html

http://www.yazdfarda.com/news/15541.html

http://www.yazdfarda.com/news/15586.html

http://www.yazdfarda.com/news/15614.html

http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=66337

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=77157

http://www.jahannews.com/fa/pages/?cid=43483

 مهندس اولیاء در در گفتگو ایلنا : در مجموع، دستاوردهای جلسه هیات وزیران را خوب و از رئیس جمهور و هیات محترم وزیران تشکر می کنم -مطلب و تیتر انتخابی برای آن خبر اشتباه بود و به مدیر سایت پارلمان نیوز نیز تذکر داده شد

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا