به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه خواهران یزد ، امیر سعید مصباح ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به همراهی معاونت آموزش پژوهش و برنامه ریزی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه خواهران یزد ، امیر سعید مصباح ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به همراهی معاونت آموزش پژوهش و برنامه ریزی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد بازدید نمودند . امیر سعید مصباح در طی این بازدید با حضور در کارگاهها ی آموزشی و نمایشگاه دائمی فروش دستاوردهای مهارت آموزان مرکز ، ضمن تاکید بر انجام برنامه ریزی دقیق، اجرای دوره های آموزشی هدفمند و منطبق با نیاز بازار کار، خواستار ایجاد تسهیل زمینه اشتغال مهارت آموختگان شدند و رمز موفقیت در مهارت آموزی را نو آوری ،خلاقیت و خلق ایده های جدید دانستند.

ایشان با ابراز خرسندی از اجرای حرفه های آموزشی جدید و کاربردی و طرح تکاپو در مرکز بیان داشتند:"امروز درخشش هنر ،مهارت و تعهد،ارزش آفرینی نموده و بانوی پرتوان و نجیب ایرانی بیش از پیش احساس خودباوری و هویت می کند ،آفرین بر شما تلاشگران عرصه مهارت آموزی

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا