معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در کارگروه توسعه مدیریت استانداری ‌بر لزوم تسریع در نهایی شدن ساماندهی و نظام‌مند شدن امور قراردادهای استانداری تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در کارگروه توسعه مدیریت استانداری، گفت: شکل‌گیری و ساماندهی امور قراردادهای استانداری یکی از واجبات است و این امور نیاز به نظام‌مند شدن دارد.
وی ادامه داد: از این پس تمامی قراردادهای منعقده در دفاتر و معاونت‌های استانداری مربوط به اعتبارات استانداری و فرمانداری ها در یک فرایند واحد و تحت نظارت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خواهد بود و قراردادهایی که از این فرآیند تبعیت نکنند، توسط این معاونت امضا نخواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بر انجام فعالیت های ساختار یافته در استانداری تاکید کرد و خواستار شد: دفاتر و ادارات کل استانداری نقش هماهنگی، تسهیل‌گری و نظارتی خود را به خوبی ایفا نمایند.
فداکار بر ضرورت برقراری ارتباط مدیران ‌کل، معاونان استاندار و در سطح کلان استاندار با پرسنل و همکاران استانداری تاکید و خاطرنشان کرد: باید این جلسات برای مدیران با مجموعه تحت مسئولیت خود به طور هفتگی، برای معاونان استاندار به طور ماهیانه و ارتباط پرسنل با استاندار به صورت فصلی ساماندهی و برگزار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداردر پایان سخنان خود با اشاره به وظایف کارگروه توسعه مدیریت استانداری گفت: اعتقاد به خرد جمعی داریم و در شرایط فعلی گرفتن تصمیمات مشارکتی نتایج بهتری را در بر خواهد داشت اما در مواردی که وظایف و برنامه های دفاتر و ادارات کل استانداری با کارگروه توسعه مدیریت هم‌پوشانی دارد، اولویت با تصمیم گیری از سوی دفاتر و ادارات کل استانداری است.‌
گفتنی است در ادامه این نشست هر کدام از اعضای کارگروه توسعه مدیریت استانداری پیشنهادها و برنامه‌های خود را برای تصویب برنامه کاری کمیته سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی این کارگروه ارائه کردند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا