فرماندارمیبد با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: همه ما آمده‌ایم تا اعلام کنیم که در مسیر شهدا و سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی آمده شهادتیم و هرلحظه که نیاز باشد جانمان را درراه وطن و سرافرازی این ملت و ولایت در طبق اخلاص می‌گذاریم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد صبح امروز به همراه معاونین فرماندار، بخشداران، مسئول دفتر امام‌جمعه و جمعی از مسئولین با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس کشور را به فرمانده و پایوران این ناحیه تسلیت گفت

حسین فلاح گفت: اگر دشمنان با به شهادت رساندن این سردار دل‌ها فکر می‌کند که به اهداف شومش می‌رسد خوابی و خیال است.

فلاح افزود: تمام ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت بدون شک در زمان و مکان مناسب، انتقام این سردار بزرگ و رشید اسلام را از امریکا خواهد گرفت.

فرماندارمیبد تصریح کرد: همه ما آمده‌ایم تا اعلام کنیم که در مسیر شهدا و سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی آمده شهادتیم و هرلحظه که نیاز باشد جانمان را درراه وطن و سرافرازی این ملت و ولایت در طبق اخلاص می‌گذاریم.

در این جلسه مقرر شد شهرداری در بلوار مدرس بعد از ناحیه مقاومت بسیج میبد، میدانی را تا اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی طراحی و تندیس این سردار رشید اسلام را رونمایی کند.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا