دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان با معرفی قهرمانان رشته‌های مختلف خاتمه یافت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان امشب با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار شد.

علیرضا رفیعی اظهار داشت: طی جلسه‌ای در تاریخ 23 شهریور امسال به دستور شهردار رفسنجان برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات کلید خورد و از 16 آبان مسابقات به‌طور رسمی با حضور 807 شرکت‌کننده از 21 محله در هشت رشته در سالن تختی آغاز به‌کار کرد.

دبیر اجرایی دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان بیان داشت: تعداد بانوان ورزشکار شرکت‌کننده در دومین المپیاد ورزشی محلات 335 نفر و تعداد آقایان 472 نفر بود و کادر اجرایی و هیئت داوران این دوره در مجموع 86 نفر بودند و المپیاد به‌خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: رشته‌های این المپیاد شامل اسکیت، باستانی، دارت، دوچرخه‌سواری، دو ومیدانی، فوتبال، والیبال و آزاد بودند و مهم‌ترین بخش المپیاد روشن‌شدن مشعل کنار قبور شهدا بود که حمل آن همراه با جمعی از ورزشکاران رشته‌های اسکیت، دوچرخه‌سواری،دوندگان و اسب‌سواران تا محل سالن تختی انجام شد که سرانجام مشعل توسط نایب‌قهرمان جهان منصور پورمیرزایی روشن شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: همراهی شورای شهر و  شهردار و روابط‌عمومی شهرداری در این مسابقات قابل تقدیر است.

استعدادهای ورزشی شناسایی شوند، ما حمایت می‌کنیم

حجت‌الاسلام شیخ‌علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ابراز داشت: دومین المپیاد نسبت به المپیاد اول رشد خوبی داشته و از مردم که در این طرح‌ها حمایت می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه المپیاد سوم را با قدرت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر انجام می‌دهیم، بیان کرد: بایستی استعدادهایی که قابل رشد هستند و می‌توانند نام رفسنجان را بالا ببرند شناسایی شوند و برای قهرمانی آن‌ها برنامه‌ریزی شود ما نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

علی سامره ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان و بازیکن اسبق تیم استقلال تهران اظهار کرد: کشور ما بحران‌هایی را پشت سر می‌گذارد و همه را تحت تأثیر قرار داده اما اینگونه برنامه‌های ورزشی و مفرح در کنار نابسامانی‌هایی که وجود دارد، می‌تواند به شادابی خانواده‌ها کمک کند و فضای شادی را در جامعه حاکم کند.

وی تصریح کرد: ورزش و فضای بانشاط به سلامتی روح و روان و جسم انسان کمک می‌کند و امیدواریم اینگونه برنامه‌ها تداوم داشه باشد و به‌عنوان عضو کوچکی از شهر رفسنجان اتفاقاتی که در این شهر رقم خورده را قابل ستایش می‌دانم./فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا