در یازدهمین دوره انتخابات برخی نامزدها به دلایل مختلف تصمیم گرفته اند که به جای نام نویسی در حوزه انتخابیه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور اقدام به ثبت نام نمایند.

یزدفردا :امید عندلیب :علی اکبر اولیا که در کارنامه خود یک دوره نمایندگی را دارد به امید اینکه شاید مانند همان دوره همه رد صلاحیت شوند و اجماعی بر روی او صورت گیرد ثبت نام کرده هر چند که عملکرد بسیار ضعیف وی در خاطره مردم باقی مانده است و از سوی دیگر برخی از او به عنوان یکی از افراد اصلاح طلبان تهران یاد می کنند.

حمید کلانتر که به علت بازنشستگی و کهولت سن از معاونت وزارت تعاون ، رفاه و امور اجتماعی کنار گذاشته شد بار دیگر عزم مجلس کرده و خود را از تهران برای حوزه یزد و اشکذر کاندید نموده است و باید منتظر ماند و دید مردم به دغدغه خدمت او با توجه به کهولت سن رای خواهند داد . از سوی دیگر وی در دوره هایی که ثبت نام کرده بود رد صلاحیت شده بود.

در حوزه اردکان نیز حسینی پور از قم ثبت نام نموده که اگرچه دشتی از سوی اصولگرایان قصد ورود به مجلس دارد ولی حضور حسینی پور می تواند به شکستن رای دشتی منجر شده و تابش کار راحت تری برای حضور در مجلس داشته باشد.

در بزرگترین حوزه نیز حضور و ثبت نام زارع بیدکی ،دخیل عباس زارعزاده و ابویی از تهران می تواند معادلات این حوزه را بهم زند.در این حوزه انتخابیه به علت برخی مسائل مانند شائبه کمک مالی یک مجموعه و خرید آپارتمان گران قیمت برای یک نماینده و همچنین دستگیری برخی مدیران با وضعیت خاصی روبرو است که از این موضوع سبب ضعیف شدن موضع نماینده فعلی وامید دیگر نامزدها شده است.

شهرستان مهریز که بیشترین امار رای دهندگان را دارد با تعدد کاندیداها روبرو است وو کاندیداهای از جمله زارع بیدکی که در دوره رای خوبی داشته امید دارد تا این دوره نیز بتواند با آن پایه رای بتواند به مجلس راه یابد ولی از سوی مهریز دخیل عباس زارعزاده که یک دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد و منش رفتاری وی نقل محافل است امید دارد با همه حاشیه هایش دورباره به مجلس راه یابد و از سوی دیگر نمی توان از نقش ابویی مهریز که در زمان حضور در وزارت صمت و کمک به مهریز را نادیده گرفت که قطعا در این معادلات رای این حوزه نقش بسزایی خواهد داشت.

حال باید صبر کرد و دید این کاندیداها به منظور دور بودن از حاشیه ها از حوزه های تهران ، البرز و قم ثبت نام کرده اند می توانند به هدف خود که بهم زدن معادلات حوزه انتخابیه موردنظر انها ، خواهند رسید یا خیر؟

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا