دبیر ستاد انتخابات استان یزد در جلسه ویدئو کنفرانس با اعضای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، گفت: ۲۴ فرآیند سازمانی تا روز اخذ رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد که باید خطاها و اشکالات را در این مراحل به صفر برسانیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی شاه حسینی" سرپرست دفتر ‌امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان در جلسه ویدئو کنفرانس با اعضای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، ‌بیان کرد: ۲۴ فرآیند سازمانی تا روز اخذ رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد که باید خطاها و اشکالات را در این مراحل به صفر برسانیم.
دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به رتبه برتر کمیته فناوری اطلاعات استان در انتخابات دوره قبل، ‌ادامه داد: کمیته فناوری اطلاعات استان یزد در انتخابات دوره قبل در بحث ارسال صورتجلسه آغاز فرآیند رای گیری و احراز هویت آنلاین رای دهندگان حائز رتبه برتر شد.
شاه حسینی افزود: همچنین در انتخابات دوره قبل شهرستان اردکان اولین حوزه ای بود که در بحث تجمیع آرای شعب تمام الکترونیکی شورای های اسلامی شهر و روستا حائز رتبه برتر در سطح کشور شد.
دبیر ستاد انتخابات استان ابراز امیدواری کرد: با تلاش، تفکر، تدبیر و تعلق سازمانی همه توان و تلاش خود را برای تکرار موفقیت های گذشته انجام دهیم.
سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: مهم‌ترین رسالت ما در حال حاضر برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و آرامش است و به فضل خداوند این مهم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در دوم اسفندماه سال جاری همراه خواهد بود.
دبیر ستاد انتخابات استان در پایان سخنان خود با اشاره به حق‌الناس بودن رای مردم، ‌خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی انتخابات می‌بایست به قوانین و مقررات انتخابات اشرافیت کامل داشته باشند و تاکید ما رعایت مُر قانون در اجرای فرآیند های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا