اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جشنواره شهید رجایی سال 97 وزارت امور اقتصادی و دارایی خوش درخشید و در ارزیابی های انجام شده به عنوان " دستگاه برتر استانی " این وزارتخانه شناخته شد. وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسمی که به همین منظور با حضور معاونان، مدیران، مسئولان و سایر مقامات این وزارتخانه برگزار شد؛ با اهدای لوح سپاس به مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از تلاش های این اداره کل تجلیل کرد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در بخشی از لوح تقدیر دکتر" فرهاد دژپسند " به " علی نمازی " آمده است: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران از طریق جهاد اقتصادی، افتخاری بزرگ می باشد که پروردگار متعال این توفیق را به شما عنایت فرموده است.

وزیر اقتصاد افزوده: با توجه به همت و مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در آن واحد استانی در راستای جزء ب بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 98 ( نتایج ارزیابی عملکرد سال 97) و بر اساس ارزیابی صورت گرفته به عنوان دستگاه برتر استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزیده شده اید.
دژپسند همچنین در تقدیر نامه خود از مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد قدردانی کرده است.
ارزیابی های انجام شده در جشنواره شهید رجایی بر اساس شاخص های اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای بهره وری و  سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و  استقرار نظام مدیریت عملکرد بوده است.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جشنواره شهید رجایی طی سال های 95، 96  و 97 در سطح استان یزد هم در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی  برتر شناخته شد.
همچنین این اداره کل طی پنج سال گذشته و در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش های مضاعفی در حوزه های مختلف اقتصادی، سرمایه گذاری، مالی و غیره داشته است.
ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری و تلاش وافر در این زمینه، ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاههای متولی امور سرمایه گذاری و تشکیل کانون نمایندگان تام الاختیار مرکز خدمات سرمایه گذاری، الکترونیکی کردن امور خزانه داری، ایجاد تعامل موثر با دستگاههای اجرایی به ویژه استانی تابعه وزارت اقتصاد، تلاش در جهت شفافیت امور مالی، تلاش در جهت قانونمند کردن فعالیت های مالی و تسهیل امور خدمات و تکریم ارباب رجوع از جمله مهمترین فعالیت های این اداره کل می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا