اداره‌کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد رتبه سوم را براساس شاخص‌های ۲۴ گانه در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد،‌ کسب کرد و مورد تقدیر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اداره‌کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور که مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، رتبه سوم کشوری را پس از استان‌های بوشهر و تهران به خود اختصاص داد و مورد تقدیر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور قرار گرفت.
بنابر این گزارش در متن نامه "محمد امید" معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خطاب به "محمدعلی طالبی" استاندار یزد آمده است:
جناب آقای دکتر طالبی
استاندار محترم استان یزد
با سلام و احترام
چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ‌کشور در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ به نحوه شایسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که مورد استقبال گسترده مردم‌، مسئولان، کارشناسان و جامعه علمی و تخصصی کشور قرار گرفت.
قطعاً این مهم بدون عنایت جنابعالی، همکاری و تلاش معاون محترم امور عمرانی، مدیرکل محترم دفتر امور روستایی و شوراها و همکارانشان، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و روستاییان زحمتکش و گرامی ‌آن استان محقق نمی گردید.
نتایج ارزیابی عملکرد استانها در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر براساس شاخص ها و معیارهای ۲۴ گانه که از قبل به استانداری‌ها ابلاغ گردیده بود؛ احصا و بیشترین امتیاز به ترتیب به استان‌های بوشهر، تهران، یزد، گلستان و البرز اختصاص یافت.
بر این اساس ‌ضمن تشکر از حضرتعالی و همه دست‌اندرکاران به نمایندگی از آن استان از "جناب آقای زارع رشکوئیه" مدیرکل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تقدیر و تشکر به عمل می آید.
در این راستا بر اساس ارزیابی موضوعی، استان ‌یزد در زمینه‌های معرفی فعالیت ها و محصولات متنوع استان، توجه به شکل گیری زنجیره ارزش ظرفیت های اقتصادی روستا، کیفیت خانه روستایی ساخته شده، ارائه فعالیت‌های اثرگذار استان در جنب فعالان اقتصادی، رعایت الگوی بومی در طراحی غرفه‌ها، چیدمان غرفه، حضور کارآفرینان و فعالان برتر اقتصادی استان در نمایشگاه حائز رتبه برتر گردید.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا