دبیر ستاد انتخابات استان یزد تاکید کرد: رای و خواست مردم، مصداق بارز حق‌الناس و امانتی در اختیار مجریان انتخابات مجلس است که باید به هر نحو ممکن از آن حفاظت و پاسداری کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی شاه‌حسینی" سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان بهاباد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: رای و خواست مردم، مصداق ‌بارز حق‌الناس و امانتی در اختیار مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که باید به هر نحو ممکن از آن حفاظت و پاسداری کرد.
دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: مجریان انتخابات دو اصل قانون‌مداری و بیطرفی را در دستورکار قرار داده و از هرگونه شائبه آفرینی از جمله حضور در محافل انتخاباتی یا برقراری ارتباطات خاص و شبهه‌ناک پرهیز جدی کنند.
شاه حسینی افزود: تمام تلاش ما در ستاد انتخابات استان این است ‌که با بی طرفی کامل، با دقت و تأمل و درنظر گرفتن همه شرایط در همه مناطق استان، فضای مناسب و مساعد برگزاری انتخابات را ایجاد کنیم.
سرپرست دفتر ‌امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تصریح کرد: همه ما مسئولان و مدیران سیاسی با علم و آگاهی به شرایط کشور، قبول مسئولیت کرده و وظیفه داریم که با وجود تمام مشکلات و مسائل، انتخاباتی سالم، امن و باشکوه ‌را برگزار کنیم.
شاه حسینی در پایان ‌سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اقداماتی که صورت می پذیرد، با تدابیری که انجام شده و با هماهنگی هایی که به عمل آمده امسال بتوانیم انتخاباتی با شکوه، قانونی و سالم با مشارکت حداکثری مردم در استان یزد و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا