در ادامه سفرهای شهرستانی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای شهر میبد انتخاب شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزشی شهرستان میبد امیرسعید مصباح مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد 30 آذرماه به منظور بررسی وضعیت آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میبد و همچنین دیدار با فرماندار به این شهرستان سفر نمود.

وی به اتفاق هیات همراه در ابتدا ضمن دیدار با حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد در خصوص برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای و ارائه خدمات آموزش و یادگیری مهارت مطالبی بیان نمود. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به اینکه تدوین سند توسعه مهارتی به منظور عملیاتی نمودن برنامه ها و همچنین همراستا نمودن همه دستگاههای زیرربط در حوزه مهارتی،در دستور کار این اداره کل قرار دارد، رویکرد این اداره کل را تقویت پتانسیل های منطقه ای و ایجاد رشته های متناسب با منطقه برشمرد بگونه ای که نام هرشهرستان تداعی کننده آموزش های خاص فنی و حرفه ای در آن شهرستان باشد. فرماندار شهرستان میبد نیز ضمن خیرمقدم با تاکید بر نقش و اهمیت مهارت آموزی در جهت ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در بخش های مختلف آمادگی این فرمانداری را برای هرگونه همکاری مادی و معنوی اعلام و خواستار ایجاد و توسعه رشته های CNC  تعمیر تجهیزات پزشکی، وتقویت چارت سازمانی مرکز خواهران در شهرستان شد. در این سفر ضمن بازدید از کارگاههای مراکز آموزشی خواهران و برادران و سفال و سرامیک، در خصوص نحوه آموزش، فرآیندهای آموزشی و تامین تجهیزات و ابزار آموزشی راهکارهائی ارائه گردید.

امیر سعید مصباح با تاکید بر اینکه آموزش های فنی و حرفه ای باید به نوعی منجر به ارائه تولید محصول با خدمات گردد و امادگی این اداره کل را در تامین فضا و آموزش های لازم در حوزه بازاریابی به مهارت آموزان اعلام نمود.

در پایان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور در جلسه شورای اداری مرکز ضمن تاکید بر اهمیت و نقش مربیان و کارکنان مراکز آموزشی در توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای آنها آرزوی موفقیت هر چه بیشتر در پیشبرد اهداف نمود.

گفتنی است در این نشست که مدت 2 ساعت یطول انجامید هر یک از کارکنان مرکز با بیان نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل آموزش، آزمون ، جذب کارآموز، مشاوره و هدایت شغلی مطالبی را بیان داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا