حضور در گلزار شهدا و بازدید از گمرك و بندر بوشهر/ در جریان بازدید از بندر بوشهر و گفتگو با فعالان اقتصادی از جمله ترخیص كاران گمرك ضمن بررسی مشكلات آنان، دستورات لازم را نیز به مسئولان ذیربط صادر كرد وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز (پنجشنبه)، پس از ورود به بوشهر ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
 
  گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند در ادامه از بندر بوشهر بازدید کرد.

وی همچنین از "سرویس ارزیابی" گمرک بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام کارهای مربوط به ارزیابی کالاهای گمرک بندر بوشهر قرار گرفت.

وزیر اقتصاد در جریان بازدید یک ساعته از بندر بوشهر و گفتگو با فعالان اقتصادی از جمله ترخیص کاران گمرک ضمن بررسی مشکلات آنان، دستورات لازم را نیز به مسئولان ذیربط صادر کرد.

شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران اقتصادی و بررسی مشکلات گمرکات و بنادر، بازدید از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بازدید از مجموعه صنعتی صدرا و شرکت در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر دژپسند به استان بوشهر است.

گفتنی است، وزیر اقتصاد صبح امروز با استقبال استاندار، نمایندگان مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی مجموعه وزارت اقتصاد از طریق فرودگاه بین المللی بوشهر وارد این استان شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا