بخشدار مرکزی و ریس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان میبد از دهیاران بخش مرکزی خواست با رعایت اصل بی‌طرفی، از به‌کارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی بر له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نشست توجیهی دهیاران بخش مرکزی با موضوع انتخابات به ریاست «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی و ریس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان میبد برگزار شد.

بخشدار مرکزی میبد در این نشست گفت: بهترین راهکار انتخاب نماینده اصلح و توانمند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و دهیاران، زمینه حضور بیشتر و پرشور مردم را در این کار مهم فراهم کنند.

محمدجواد احمدی تصریح کرد: قانونمندی و اجرای صحیح قوانین زمینه را برای افزایش مشارکت و جلب اعتماد عمومی فراهم می‌کند و در راستای تحقق این هدف، ایجاد و شرایط مساوی برای نامزدها و پیشگیری از تخلفات احتمالی در دستور کار قرارداد.

احمدی افزود: با عنایت به استقلال هیئت بازرسی امکان مکاتبات مستقل و دریافت و ارسال اخبار و اطلاعات برای هیئت بازرسی شهرستان فراهم‌شده است.

ریس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان میبد در پایان از دهیاران بخش مرکزی خواست با رعایت اصل بی‌طرفی، از به‌کارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی بر له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا