یزدفردا "عصر امروز پنج شنبه طی مراسمی در فرهنگسرای شهرداری یزد و با حضور دکتر محمد رضا عارف رئیس ستاد انتخابات سید محمد خاتمی در کشور، مهندس اولیاء نماینده مردم یزد در مجلس، مهندس کلانتری استاندار اسبق یزد، مهندس سفید استاندار اسبق یزد، حجت الاسلام و المسلمین رضوی نماینده اسبق مردم یزد و با حضور اقشار مختلف مردم یزد، فعالیت ستادهای مردمی سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم آغاز شد.

در این مراسم همچنین، مهندس علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت : با حول و قوه الهی و توکل به خدا و تلاش مردم در این برهه حساس، قدم در راه می گذاریم.
وی گفت : حقوق همه ملت بر اساس قانون اساسی تعریف شده است و ماباید پاسدار این حقوق باشیم.
نماینده یزد گفت : در آستانه انتخابات، این نگرانی وجود دارد تا برخی که بعد جمهوریت نظام را بر نمی تابند، فضا را سنگین کنند.
وی گفت : نظام ما برمبنای اسلامیت و جمهوریت شکل گرفته و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.
اولیاء افزود : بایستی با هدف خود که نجات کشور است، با اتحاد برای استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار داریم، به میدان بیاییم.
رئیس کمیته بودجه فراکسیون خط امام گفت : در عرصه مدیریت اجرایی کشور بایستی سند چشم انداز اجرا شود و ما اعتقاد داریم کسی که این سند را تدوین کرده، می تواند آن را اجرا کند.
وی گفت : بهتر از این می شود مملکت را اداره کرد و بایستی مدیریت بهتر را به مردم عرضه کرد.
وی تصریح کرد : مشی آقای خاتمی، «مردمسالار» انه و خردورز است و انشاء الله با کمک خداوند و با همت مردم، پیروزی دست یافتنی است.

 
لازم به ذکر است در این مراسم همچنین دکتر عارف  رییس ستاد انتخاباتی خاتمی  ،دکتر سادات اخوی رئیس ستاد انتخابات خاتمی در سال 76 و حجت الاسلام و المسلمین رضوی رئیس ستاد انتخابات خاتمی در سال 80 به سخنرانی پرداختند.
 
 
 
 
 
 
 
 
یزدفردا

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا