رییس هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد گفت: افراد فاقد شرایط داوطلبی انتخابات از ثبت نام خودداری کنند.

رییس هیأت نظارت  بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد گفت: افراد فاقد شرایط داوطلبی انتخابات از ثبت نام خودداری کنند

به گزارش یزدفردا، ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز هم مانند روز‌های گذشته از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه یافت.

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد امروز با حضور در ستاد انتخابات شهرستان یزد روند ثبت نام را بررسی کرد.
حجت الاسلام محمدی بیان  داشت: در استان هم اکنون در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها هیات نظارت تشکیل شده و وظایف قانونی خود را دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب برادران و خواهران از ثبت نام برای داوطلبی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که احساس می‌کنند شرایط لازم را داشته و در خدمت به کشور توانا هستند، حتما ثبت نام کنند.
حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از کسانی که توانایی خدمت به ملت را ندارند، می‌خواهیم حتما قانون انتخابات را مطالعه کرده و اگر شرایط لازم را نداشته باشند از ثبت نام خودداری کنند، زیرا صلاحیت آنان تأیید نخواهد شد.
رییس هیات نظارت استان تصریح کرد: امیدواریم بهترین‌ها برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند تا مجلسی تراز انقلاب و ملت ایران داشته باشیم.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا