سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری زوج کلاهبرداری که با دسته چک سرقتی اقدام به خرید لوازم خانگی در سطح این شهرستان می‌کردند خبر داد.

یزدفردا: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری زوج کلاهبرداری که با دسته چک سرقتی اقدام به خرید لوازم خانگی در سطح این شهرستان می‌کردند خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ محمد مهدی کریمی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت:در پی اعلام خبری مبنی بر خرید لوازم خانگی از چندین فروشگاه توسط یک زوج جوان با دسته چک سرقتی، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:با اقدامات تخصصی پلیس آگاهی و بازنگری دوربین‌های مدار بسته فروشگاه ها، متهمان شناسایی و در هنگامی که قصد خرید قالی از مغازه دیگری را داشتند؛ دستگیر و در بازرسی از اموال متهمان دست چک سرقتی و اموال خریداری شده کشف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سرهنگ کریمی گفت:متهمان با صدور ۶ فقره برگ چک اقدام به کلاهبرداری از چندین مغازه از قبیل مغازه لوازم خانگی، مواد خوراکی و لوازم بهداشتی و پته فروشی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال کرده بودند.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت:کسبه و شهروندان برای انجام معاملات خود می‌توانند قبل از معامله از بانک مربوطه نسبت به استعلام و اصالت چک اقدام کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند./باشگاه خبرنگاران جوان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا