دبیر ستاد انتخابات استان در نشست خبری با اهالی رسانه از ثبت نام نهایی ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه استان یزد خبر داد و گفت: ‌تا زمان برگزاری نشست سه نفر نیز درحال ثبت نام هستند.

عکس:روابط عمومی استانداری

یزدفردا :دبیر ستاد انتخابات استان در نشست خبری با اهالی رسانه از ثبت نام نهایی ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه استان یزد خبر داد و گفت: ‌تا زمان برگزاری نشست سه نفر نیز درحال ثبت نام هستند.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه یازدهم آذرماه ‌"‌سیدمهدی طلایی مقدم" ‌دبیر ستاد انتخابات استان در نشست خبری با خبرنگاران استان بیان کرد: در حوزه انتخابیه استان یزد تاکنون ۱۳ نفر به صورت نهایی ثبت‌نام کرده‌اند و ۳ نفر نیز در حال ثبت نام می‌‌باشند.
دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن ۸ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و دو نفر در حال ثبت نام هستند، از حوزه انتخابیه تفت و میبد ثبت نام ۳ نفر نهایی شده، در حوزه اردکان یک نفر در حال ثبت نام است و در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد نیز دو نفر ثبت نام کرد‌ه اند.
طلایی مقدم افزود: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز ۱۶ آذرماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور، سفارت های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فرمانداری‌های ‌مرکز چهار حوزه انتخابیه در سطح استان مراجعه کنند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ‌استانداری خاطرنشان کرد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد نزدیک به ۷۵۵ صندوق ثابت و سیار در سطح استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۵۸۷ صندوق ثابت و ۱۶۸ صندوق سیا‌ر می باشد.
وی گفت: برگزاری سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در دستورکار ستاد انتخابات استان قرار دارد و نتیجه انتخابات را مردم رقم خواهند زد.
دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: از کاندیداها و نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌خواهم تا اخلاق‌مداری و قانون‌مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و از تخریب، توهین، افترا و تخلفات انتخاباتی پر‌هیز کنند.
طلایی مقدم در پایان سخنان خود نقش رسانه‌ها را در حضور پرشور و انتخاب کاندیدای اصلح در این دوره از انتخابات بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان باید با اطلاع رسانی شفاف و به دور از جانبداری از جریان و کاندیدای خاصی اطمینان و اعتماد را در جامعه ایجاد کنند و مردم نیز اطمینان خاطر داشته باشند تا خدمتگزاران آنها در ستاد انتخابات استان انتخابات را در چارچوب ضوابط و مقررات سالم و قانون‌مند برگزار خواهند کرد.
گفتنی است اتاق اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان نیز در ابتدای این نشست خبری افتتاح شد.


 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا