فاز نهایی بلوار آیت الله میرغنی زاده طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم افتتاح فاز نهایی بلوار آیت الله میرغنی زاده صبح شنبه 25 آبان ماه با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ،خانواده مرحوم آیت الله میرغنی زاده و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

سید علی نوروززاده شهردار بافق ضمن تشکر از حضور مسئولان، طول این پروژه 8.5 را کیلومتر عنوان کرد و گفت: این مسیر ورودی شهر بافق را به روستای مبارکه متصل می کند و در مسیر خود اماکن مهمی چون راه آهن،بیمارستان،ورودی بافق از سمت کرمان را برخوردار است و امروز 2 هزار و 600 متر باقیمانده مسیر به بهره برداری رسید.

وی با اعلام این مطلب که پروژه ورودی شهر از سمت کرمان نیز طی 2 ماه آینده اتمام و به بهره برداری خواهد رسید،افزود: این پروژه دسترسی های مختلفی از سمت استان کرمان،بهشت الحسین(ع)،روستای صدر آباد و در نهایت ورودی شهر را مرتبط می کند تا مسیر امن و مطمئنی را برای شهروندان و مسافرین ایجاد کند.

نوروزاده با اشاره به اینکه پروژه هایی که برای شهرداری بصورت بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت تعریف شده براساس برنامه و حتی جلوتر از آن در حال انجام است،اظهار کرد: تا پایان سال براساس پیش بینی که شده ماهیانه افتتاح 2 پروژه را خواهیم داشت تا شاهد رشد،توسعه و شتاب هر چه بیشتر شهر بافق باشیم.

در ادامه امام جمعه بافق با بیان اینکه در این خطه کویری گذشتگان و آیندگان ما شخصیت هایی را تربیت کرده اند که چهره های ماندگار هستند،گفت: اگر به تاریخ مبارزات دنیا بنگریم یکی از چهره های مبارز مرحوم آیت االله میرغنی زاده بافقی است که تحولی فرهنگی در شهرستان ایجاد کرد. وی موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) برادران و الزهرا(س) خواهران است و ما نیز ادامه دهنده این حرکت فرهنگی و علمی بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ضمن تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر بر استمرار این حرکت برای بزرگانی که تلاش کردند تاکید کرد و افزود: باید نام و یاد این چهره های وزین تا همیشه ماندگار باشد تا همگان بدانند چه چهره های ارزشمندی در راه استقلال، سیاست و فرهنگ کشور تلاش کرده اند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم خانواده مرحوم آیت الله میرغنی زاده با اهدای لوح به شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از زحمات آنان تشکر و قدردانی کردند. آفتاب بافق.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا