رونالدو در دیدار اخیر یوونتوس لانزیو به علت ناراحتی از تعویض خود قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرد و ممکن است با توجه به حضور کمیته کنترل ضد دوپینگ در استادیوم و تخلف محسوب شدن ترک استادیوم با محرومیت دو ساله مواجه گردد

شرایط در هفته های اخیر هرگز بر وفق مراد رونالدو نبوده و او در فصل جدید در امر گلزنی در ترکیب یوونتوس چندان موفق ظاهر نشده است. ستاره پرتغالی در دو دیدار آخر تیمش از سوی مائوریتسیو ساری تعویض شده و دیشب وی واکنش تندی به تصمیم سرمربی تیمش نشان داد.

رونالدو مستقیما بعد از اینکه در دقیقه 55 جای خود را به پائولو دیبالا داد، به رختکن رفت و به نظر می رسد استادیوم را نیز ترک کرده است. آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا در گفت و گو با برنامه تیکی تاکا خاطره ای از دوران حضور خود در ترکیب رم نقل کرد که در دیدار مقابل لاتزیو، بعد از تعویض شدن ابتدا از شدت عصبانیت استادیوم را ترک کرده، اما در ادامه به دلیل اجتناب از محرومیت به المپیکو بازگشته است. در واقع قوانین موید آن است که بازیکنان به دلیل احتمال ارتکاب به دوپینگ حق ندارند پیش از اجازه افسران تست دوپینگ از استادیوم خارج شوند و رونالدو مرتکب چنین کاری شده است.

آنتونیو کاسانو گفت: رونالدو قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرد و شما نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا یک کمیته کنترل ضد دوپینگ در استادیوم حاضر است و این کار تخلف محسوب می شود. من نیز در دیدار مقابل لاتزیو مجبور شدم سریعا به ورزشگاه برگردم تا از محرومیت دو ساله خود جلوگیری کنم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا