همزمان با پنجمین روز از بزرگداشت هفته دولت (2 الی 8 شهریور)، با حضور استاندار یزد و تعدادی از مسئولان محلی، 77 طرح عمرانی در شهرستان خاتم به بهره برداری رسید.

محمود زمانی قمی در سفر به خاتم از خط تولید تعدادی از طرح های بهره برداری شده بازدید كرد و از نزدیك در جریان مسایل و مشكلات سرمایه گذاران و فعالان بخش صنعت منطقه نیز قرار گرفت .
فرماندار خاتم در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با صرف 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه احداث، تكمیل و تجهیز شد.
فرجام فاضلی مهمترین طرح ها را مرحله دوم تولید كنستانتره آهن در یكی از شركت ها با اعتبار افزون بر 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 130 نفر، گازرسانی به روستاهای « بوروئیه خوانسار» و تكمیل مجتمع آبرسانی به روستاهای بختیاری و شهریاری با اعتباری افزون بر 13 هزار و 700 میلیارد ریال ذكر كرد.
وی دیگر طرح ها را تكمیل مرحله اول یك واحد میوه خشك كنی با 40 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ، افتتاح مدرسه در روستاهای برزگر و توتك ، سالن دستغیب با اعتبار هشت هزار و 600 میلیارد ریال و احداث سد آبگیر هرات با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال را عنوان كرد.
وی همچنین از افتتاح چند طرح عمرانی در بخش مركزی و مروست خاتم از جمله بنیاد مسكن، میراث فرهنگی ، انرژی ، برق، ورزش و كشاورزی خبر داد.
همزمان با هفته دولت 437 طرح عمرانی در استان یزد بهره برداری می شود كه طرح های بهره برداری شده در خاتم بخشی از این طرح هاست.
هرات مركز شهرستان خاتم در فاصله 240 كیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا