امام جمعه مهریز در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز گفت: نبود شهردار به شهر مهریز آسیب می‌زند. امیدوار هستیم مسئولان نسبت به موضوع انتخاب شهردار، سرعت عمل بیشتری انجام دهند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز که در پردیس شکیب این شهرستان برگزار شد بابیان اینکه دفتر امام‌جمعه و مجموعه فرمانداری شهرستان مهریز روابط صمیمی دارند و برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات در شهرستان تلاش می‌کنند گفت: در پی شکایت‌های مردم و گزارش افراد قابل‌اعتماد و موثق، سطح پایین کیفیت خدمات در ادارات به‌ویژه در برخی از دستگاه‌های حیاتی شهرستان، موجب نارضایتی مردم شده است.

امام‌جمعه مهریز افزود: محله گرایی نیز یکی دیگر از مشکلات شهر مهریز است که متأسفانه باوجود تلاش‌های فراوان برای ریشه‌کن کردن آن، همچنان برخی بر آن پافشاری می‌کنند و عده‌ای در محلات مختلف مهریز به خاطر موضوعات حتی پیش‌پاافتاده با یکدیگر دچار اختلاف‌سلیقه می‌شوند.

مسئولان نسبت به انتخاب شهردار مهریز سرعت عمل نشان دهند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت گزارش‌شده از روستاهای شهرستان مهریز اظهار داشت: در بعضی از روستاها، اعضای شورای اسلامی به‌صورت خودمختار عمل می‌کنند و با عدم خدمت‌رسانی و بی‌توجهی به مشکلات مردم، موجب نارضایتی عمومی شده‌اند، نیاز است این موضوع نیز موردبررسی قرار گیرد.

محی‌الدینی بابیان اینکه شورای سابق و فعلی شهر مهریز باید برای حفظ منافع شهرستان، برادرانه عمل کنند گفت: اختلاف بین اعضای شورای قبلی شهر مهریز و اعضای شورای فعلی به صلاح نیست. یکپارچگی و وحدت همواره در پیشبرد اهداف کلان و پیشرفت شهرستان اثر داشته است و دودستگی باعث هرج‌ومرج می‌شود به همین منظور باید از آن دوری کرد.

وی از بلاتکلیفی وضعیت شهرداری شهر مهریز و نداشتن شهردار گلایه کرد و افزود: مهریز به شهردار باصلابت و جدی نیازمند است، کسی که با بروز هر مشکلی، عقب‌نشینی نکند. نبود شهردار به شهر آسیب می‌زند، اهمیت انتخابات در پیش رو و برنامه‌ریزی برای ایام نوروز، نیاز به شهردار را دوچندان کرده و امید است وضعیت شهرداری مهریز در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

ارائه دغدغه‌های شهر مهریز در سفر رئیس‌جمهور به یزد

در ادامه رضا زارع زاده، فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان یزد خاطرنشان کرد: باوجود فرصت پیش‌آمده باید دغدغه‌های شهرستان مهریز مطرح گردد و با هماهنگی با مسئولان مرکز استان تلاش شود رفع مشکلات و نیازهای شهرستان مهریز جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد باشد.

وی افزود: با توجه به مصوبات دومین جلسه تسهیلات نوروزی، امیدوار هستیم باوجود ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان مهریز و تدابیری که اندیشیده شده است، نوروزی متفاوت داشته باشیم. دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز در ماه‌های سرد در پیش رو و امکان بارش برف و باران، از نقاط حادثه‌خیز بازدید به عمل‌آورند و مواردی که نیاز به مرمت و تعمیر دارد را بررسی کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا