مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Sims 4 : در این نوشته حداقل سیستم و همچنین سیستم پیشنهادی را بررسی کرده ایم.

حتما مطمئن شوید که سیستم شما حداقل مشخصات مورد نیاز را دارد که مطابق زیر است:

سیستم عامل : Windows XP حافظه ی رم : ۲ گیگابایت پردازنده : (Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon 64 X2 4000+ (2.0 GHz Dual Core required if using integrated graphics کارت گرافیک : NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon X1300 or Intel GMA X4500 حافظه ی رم کارت گرافیک : ۱۲۸ مگابایت


سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی The Sims 4

سیستم عامل : Windows 7,8, or 8.1 حافظه ی رم : ۴ گیگابایت پردازنده : Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz | AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 650 or better حافظه ی رم کارت گرافیک : ۱ گیگابایت

 

1- نسخه کرک شده توسط گروه 3DM که پر از مشکل است و در بسیاری از موارد افراد موفق به اجرای آن نشده اند و با ارور های متفاوت رو به رو شده اند و نیاز به ساخت اکانت Origin دارد.

 

اولین نسخه منتشر شده در بازار و سایتها ، نسخه ای بود که توسط گروه 3DM کرک شد و نیاز به ساخت اکانت اریجین داشت.بسیاری از افراد در اجرای این نسخه به مشکل بر خوردند و نتوانستند آن را اجرا کنند مثل خود من اما گروه معتبر ریلودد آپدیتی برای این بازی منتشر کرد که می توان با آن نسخه 3DM را به Reloaded تبدیل کرد و بدون هیچ مشکلی بازی را اجرا کرد.که ما در این پست به همین موضوع می پردازیم.

 

2- نسخه کرک شده توسط گروه Reloaded که بسیار معتبر و مشهور است و هیچ مشکلی در اجرای بازی با آن نخواهید داشت و نیازی به ساخت اکانت Origin نیست.گروه Reloaded تمامی آپدیت های این بازی را هم همراه با کرک منتشر کرده که در ادامه ورژن هر آپدیت را بیان میکنیم و توضیحاتی اندک برای هر کدام می دهیم.

 

برای این بازی ویرایشهای (Edition) متفاوتی منتشر شده است که گروه 3DM فقط ویرایش Digital Deluxe را که از طریق Origin قابل دانلود و بازی بوده است را کرک کرده برای همین این کرک نیاز به ساخت اکانت اریجین دارد و بسیار دردسرساز است.

 

ویرایشهای دیگر این بازی :  Standard , Limited Edition , Premium Edition , Collector's Edition که مورد بحث ما نیستند.

 

Origin چیست؟ یک نرم افزار فروشگاهی بازی آنلاین است که بازی ها را از طریق اینترنت به فروش میرساند و شما میتوانید نسخه اصلی و کرک نشده بازی ها را از این فروشگاه بخرید و دانلود کنید و فقط هم توسط همین نرم افزار بازی ها اجرا میشوند.

 

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/sims-4-hero-banner-desktop-01-ps4-us-09jul19.jpg

قبل از شروع آموزش باید نوجه کنید :

 

1- که تمامی مراحل بر روی ویرایش Digital Deluxe و کرک 3DM انجام و تست شده.

 

2- سیستم عامل من ویندوز 8.1 و 64 Bit میباشد.

 

3- در طول ابن مراحل آنتی ویروس Windows Defender با آخرین آپدیتش فعال بود و آنتی ویروس دیگری بر روی سیستم نصب نبوده است.اما شما برای اطمینان هر آنتی ویروسی دارید غیر فعال کنید چون ممکن است آنتی ویروستان فایل های کرک را به عنوان ویروس بشناسد.نحوه غیرفعال کردن هر آنتی ویروس با دیگری متفاوت است پس در اینجا از گفتن آن اجتناب میکنیم.شما میتوانید این موضوع را در گوگل سرچ کنید.

 

4- من ابتدا بازی را نصب کردم و به انواع مشکلات برخورد کردم و آپدیتهای متفاوتی را بر روی آن نصب کردم تا بازی درست شد حتی بعضی از آنها متعلق به گروه Reloaded نبودند اما از آخر آپدیت Reloaded رو نصب کردم. و برای هیچ یک از آپدیتها بازی را از اول نصب نکردم و بروی همان نصب قبلی آپدیتها را می ریختم.اما شما برای اطمینان تمامی بازی و آپدیتهایی که قبلا نصب کرده اید را را پاک کنید و بازی را دوباره نصب کنید و بعد از نصب هیچ کرک و آپدیتی خارج از این آموزش نصب نکنید و فقط مطابق آموزش پیش بروید.

 

 

5- اگر شما شرایط بالا را نداشتید باز هم این مراحل را امتحان کنید ولی به احتمال خیلی خیلی کمی ممکن است جواب ندهد.در کل این یک روش برای تمامی سیستم عاملهاست پس نگران نباشید به احتمال 99 .99 درصد این روش برای همه جواب میدهد.این روش بر روی دو سیستم تست شده و کاملا معتبر است.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا