در راستاي اجراي طرح گسترش سواد آبي با محوريت کتاب انسان و محيط زيست، اولين جلسه هماهنگي با حضور کارفرمای طرح (شرکت آب منطقه‌اي يزد) و مجري طرح (آموزش و پرورش يزد) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، در ابتدای این جلسه، «محمدراسترو» مدیر حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، موفقيت اجراي طرح داناب در استان و معرفي آن به عنوان طرح پيشگام کشوری را حاصل تعامل خوب شرکت آب منطقه‌اي يزد، آموزش و پرورش استان و سازمان جهاد دانشگاهی يزد دانست و گفت: طرح گسترش سواد آبی با محوريت کتاب انسان و محيط زيست، ميوه طرح داناب است.

در ادامه «سیدعلی کارآموز» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، نيز ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگيري های شرکت آب منطقه‌اي یزد در خصوص اجراي طرح‌هاي دانش‌آموزمحور، بر اهميت فرهنگ‌سازي براي نوجوانان تاکيد نمود و بیان کرد: با توجه به اهميت مساله آب در استان يزد، معاونت متوسطه آموزش و پرورش استان براي هر نوع همکاري در اين حوزه آمادگی لازم را دارد.

شایان ذکر است: در اين جلسه مباحث طرح مذکوربه طور کامل از طرف شرکت آب منطقه‌اي ارائه شد و در خصوص شرح خدمات این طرح تصميماتي اتخاذ گردید و همچنین مقرر شد شرح خدمات طرح در قالب تفاهم‌نامه داناب مابين شرکت آب منطقه‌ای يزد و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردد.

لازم به توضيح است که طرح گسترش سواد آبي بر محوريت کتاب انسان و محيط زيست تنظيم شده و هدف آن افزايش دانش و آگاهي دانش‌آموزان پايه يازدهم مي‌باشد.

اين طرح در تداوم طرح ملي دانش‌آموزي نجات آب است  که سالانه در مدارس متوسطه دوره اول استان اجرا می گردد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا