فرماندارمیبد در مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام صادق (ع) بابیان اینکه امام‌جمعه و نماینده میبد از ظرفیت‌های بسیار بالا در حل مسائل و مشکلات هستند، گفت: شهرستان میبد باید در بحث بهداشت و درمان و سلامت، قند سرقندون باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام صادق (ع) بابیان اینکه امام‌جمعه و نماینده میبد از ظرفیت‌های بسیار بالا در حل مسائل و مشکلات هستند، گفت: شهرستان میبد باید در بحث بهداشت و درمان و سلامت، قند سرقندون باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام صادق (ع) که در محل این بیمارستان برگزارشد؛ گفت: مقوله بهداشت و درمان، این جناح و آن جناح و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد و باید با تمام توان به فکر سلامت مردم و جامعه بود.

حسین فلاح بابیان اینکه شهرستان میبد به همت خیرین و پا به کار بودن مسئولین و مردم، دارای ظرفیت‌های بالای سلامت است افزود: شهرستان میبد با این زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات باید قطب درمان استان باشد.

فلاح تصریح کرد: اگر در مدیریت جدید بیمارستان امام جعفر صادق (ع) اصل مشارکت و اخلاق سرلوحه کار قرار گیرد قطعاً نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

وی بابیان اینکه امام‌جمعه ونماینده میبد از ظرفیت‌های بسیار بالا در حل مسائل و مشکلات هستند گفت: شهرستان میبد باید در بحث بهداشت و درمان و سلامت، قند سرقندون باشد.

دکتر فرح زادی متولد سال ۱۳۵۷ و دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی، MPH مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین PHD علوم اعصاب است و پیش‌ازاین ریاست بیمارستان حشمتیه شهرستان نائین، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ابرکوه، مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مدیر مرکز تحقیقات اعتیاد و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی یزد را بر عهده داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا