فرماندار بهاباد در این بازدید با اشاره به نرخ بیکاری 17 درصدی شهرستان بهاباد خواستار تسریع در احداث این کارخانه تا سال 1400 شد تا هرچه سریعتر مشکل اشتغال در شهرستان حل شود.

یزدفردا:فرماندار بهاباد در این بازدید با اشاره به نرخ بیکاری 17 درصدی شهرستان بهاباد خواستار تسریع در احداث این کارخانه تا سال 1400 شد تا هرچه سریعتر مشکل اشتغال در شهرستان حل شود. 

 "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد از روند احداث کارخانه گندله سازی بهاباد بازدید نمود. در این بازدید "اسداله فرشاد" مدیرعامل شرکت فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه گذار این کارخانه و پیمانکاران حضور داشتند.

مدیرعامل فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه گذار کارخانه گندله سازی بهاباد با بیان اینکه تلاش شده با اتکا و اعتقاد به بومی سازی، تجهیزات این کارخانه را تهیه کنیم گفت: در راستای استفاده حداکثری از توانمندی سازندگان داخل کشور، قرارداد ساخت تجهیزات مورد نیاز این مجتمع بسته شده است.

"اسداله فرشاد" ادامه داد: تا به امروز بالغ بر 300 میلیارد تومان برای زیرساخت و پیش پرداخت های اقلام ساخت داخل انجام شده است و مشکل خاص مالی برای احداث این کارخانه وجود ندارد.

وی افزود: امروز یکی از مخازن 10 هزار مکعبی آبگیری و به سایت رسید و تا به امروز اکثر زیرساخت این کارخانه از قبیل آب، شبکه انتقال برق و گاز آن تکمیل شده است که پس از اجرای فونداسیون و سازه های فلزی، نصب تجهیزات این کارخانه شروع می شود و پروژه رشد شتابانی به خود خواهد گرفت.

فرشاد خاطرنشان کرد: برای تأمین خوراک این کارخانه پیش بینی ها و قراردادهای لازم با معادن بسته شده است.

فرماندار بهاباد با تقدیر و تشکر از نگاه اجتماعی سرمایه گذار کارخانه گندله سازی بهاباد نسبت به مطالبات مردمی و رفع زیرساخت های شهرستان از جمله در بحث گازرسانی به شهرستان و دو بانده سازی جاده بهاباد ـ بافق، بر استفاده از امکانات و نیروهای بومی شهرستان در احداث این کارخانه تأکید نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره به نرخ بیکاری 17 درصدی شهرستان بهاباد خواستار تسریع در احداث این کارخانه تا سال 1400 شد تا هرچه سریعتر مشکل اشتغال در شهرستان حل شود.

این کارخانه در فاصله 38 کیلومتری بهاباد واقع می باشد و با بهره برداری از آن برای 400 نفر بطور مستقیم و دوهزار نفر بطور غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا