یزدفردا:همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

 

دوست عزیزی که ۲۲ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تمام شرایط برای رشد و پیشرفت شما مهیاست، کافی است کمی تلاش کنید تا زندگی‌تان از این رو به آن رو شود. اگر چه موانع زیادی پیش پایتان است، اما نگران نباشید زیرا با حمایت اطرافیان می توانید تمام آنها را پشت سر بگذارید.

اگر احساس تنهایی می کنید، احساسات‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید، تا انرژی مثبت آنها را نیز دریافت کنید. هر چه ارتباط‌تان بیشتر باشد، بهتر است. امسال سفرهای مهمی خواهید داشت که شیوه زندگی و نگاه شما را تغییر می دهد. در اواخر سال خبرهای خوبی به گوش‌تان می‌رسد که آینده کاری و موفقیت تان را تضمین خواهد کرد. اگر تا به حال از روابط عاطفی تان رضایت کامل را نداشتید، امسال سالی ست که آتش عشق در شما شعله ور می شود و روزهای پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد. ماه‌های آبان، بهمن و خرداد سال بعد از بهترین ماه‌های شما خواهند بود.

فروردین

امروز کمی نگران کارهایتان هستید اما بدانید که همه چیز آنطور که شما می‌خواهید پیش خواهد رفت. اشتباهات کوچک را فراموش کنید و در صدد پیشرفت در قدم های بعدی تان باشید. هیچ کس به توانایی های شما شک ندارد، پس نگذارید که یک اشتباه کوچک اعتماد به نفس را از شما بگیرد. در رابطه عاطفی‌تان چیزی شما را آزار می‌دهد، وقت آن است که کمی جدی تر درباره آن حرف بزنید.

 اردیبهشت

امروز خبری را می شنوید که انتظارش را ندارید. آنقدر هول می شوید که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. اما این اتفاق به بزرگی آنچه شما فکر میکنید نیست و هیچ تأثیری روی روند کارتان نخواهد گذاشت. به تازگی با فردی آشنا شده اید اما نمی‌دانید که چگونه با او رفتار کنید. بهتر است که در هر شرایطی خود واقعی تان باشید. صداقت بهترین سیاست است پس نقاب‌تان را بردارید و احساسات‌تان را به زبان آورید.

 خرداد

شما فرد مهربانی هستید و به همه روی خوش نشان می دهید اما این خصوصیت شما باعث شده که دیگران از شما سوءاستفاده کنند. بهتر است که کمی در این زمینه تعادل تان را حفظ کنید تا به خودتان آسیبی وارد نشود. در مورد هدفی که در سر دارید، اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. او در شرایط خوبی به سر نمی برد.

 تیر

امروز شرایط برای شما به گونه ای فراهم می شود که می‌توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید. سعی کنید که در این ارتباطات خیلی اطلاعاتی که دارید را بروز ندهید. به جای حرف زدن بهتر است که گوش کنید. در اطراف تان فردی است که مدام به پای شما می پیچد. سعی کنید که هر چه زودتر او را از جلوی پایتان کنار بزنید، در غیر این صورت مانع از حرکت شما خواهد شد. به زودی تغییری که ماه‌هاست منتظرش هستید، در زندگی تان ایجاد می‌شود.

 مرداد

اگر چه اعتماد به نفس شما در هر زمینه ای بالاست اما در کار چنین اعتماد به نفسی را ندارید. مشکل شما فقط با تمرین و تکرار حل می شود پس نترسید و از شرایط استرس‌زا فرار نکنید. هر چه بیشتر با ترس‌تان مواجه شوید بهتر است. کمی احساس ناراحتی و کسلی می کنید، بهتر است که شب را در کنار دوستان تان بگذرانید تا روحیه تان عوض شود. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از گره‌های زندگی تان را باز خواهد کرد.

شهریور

کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما بهتر است که گیج نشوید. ابتدا سراغ کارهایی بروید که انجام آنها اولویت بیشتری دارد. نگران نباشید، به کمک دیگران می توانید تمام آنها را تا چند روز آتی به اتمام برسانید. فردی با اشتباهی شما را ناراحت کرده است، بهتر است که به جای عصبانیت، فرصت دیگری به او دهید. مطمئن باشید که او اشتباهش را جبران خواهد کرد. دوستی شما را دعوت می کند، دعوت او را بپذیرید و به خودتان کمی استراحت دهید.

مهر

به فکر تغییری در زندگی تان هستید اما شرایط آن برایتان فراهم نمی شود. بهتر است که صبور باشید. اگر عجولانه قدم بردارید به خیلی از خواسته هایتان نخواهید رسید. یکی از دوستان تان شما را مدام با مشکلات خود درگیر کرده است به طوری که از خودتان هم غافل شده اید. بهتر است به طور موقت از او فاصله بگیرید تا کمی ذهن‌تان آرام تر شود. برای خرید وسیله‌ای مدام این پا و آن پا می‌کنید، بهتر است امروز برای تهیه آن وقت بگذارید.

آبان 

آنقدر دورتان شلوغ است که نمی‌دانید از کجا آغاز کنید. بهتر است که خیلی عجله نکنید و به آرامی کارهایتان را پیش ببرید. یکی از اطرافیان تان حرفی به شما زده که کمی نگران تان کرده است، بهترین کار این است که به دنبال اطلاعات بیشتری باشید و به حرف‌های اطرافیان‌تان تکیه نکنید. شما تلاش‌های زیادی برای یکی از اهداف‌تان کرده‌اید اما نتیجه‌ای که می خواستید را به دست نیاوردید، بهتر است که ناامید نشوید. حتما حکمتی در کار بوده است که خیلی زود به آن پی می‌برید.

 آذر

به زودی زندگی شما دچار تغییرات بزرگی می شود که وقت سر خاراندن هم ندارید. بنابراین بهتر است که از این روزهای خود استفاده کنید و لذتش را ببرید. اخیراً خبرهایی شنیده اید که ذهن تان را مشغول کرده است. بهتر است که وقت تان را با این انرژی های منفی هدر ندهید. برای این که حالتان بهتر شود، عصر خود را در بیرون از خانه بگذرانید. مدتی است که برای عشق زندگی تان وقت نگذاشته‌اید، امشب زمان مناسبی برای یک دیدار رومانتیک است.

دی 

برای گرفتن تصمیم کمی دیگر هم صبر کنید و پس از این که اطمینان لازم را به دست آوردید، دست به کار شوید. امروز ذهن شما تمرکز ندارد پس بهتر است آن را آزاد بگذارید. شما دورتان را بیش از حد شلوغ کرده اید و این موجب خستگی تان شده است. بد نیست که یک روز را به طور کامل به خودتان مرخصی دهید و استراحت کنید. از رفتار یکی از اطرافیان تان رنجیده شده اید اما چاره‌ای جز پذیرفتن آن ندارید. شاید بد نباشد که به طور غیرمستقیم حرفتان را به او بزنید تا تأثیر بیشتری داشته باشد.

 بهمن

به زودی تلاش‌های شما جواب می‌دهد و شما به یک درآمد مالی خوبی می‌رسید که به شما انگیزه می‌دهد. دست از تلاش برندارید تا موفقیت های بیشتری نصیب تان شود. از دست یکی از اطرافیان‌تان شاکی هستید، به قدری که دوست دارید حرف دلتان را بر سرش فریاد بزنید، امروز زمان مناسبی برای حرف زدن و حل کردن مشکلتان نیست. سعی کنید که کمی ورزش یا مدیتیشن کنید تا تنش‌هایی که در طول روز داشته اید، از بین برود.

 اسفند

اگر به دنبال یک راه حل برای مشکلات‌تان هستید، بدانید که باید به دنبال ریشه‌اش باشید. این که سر خودتان را گرم کنید، دوای درد شما نمی‌شود و موقتی است. اگر مجرد هستید، به زودی فردی نظر شما را به خود جلب می کند، درنگ نکنید و به سمتش بروید. همانطور که شما کامل نیستید، طرف مقابلتان هم نیست، پس خیلی سخت نگیرید و ارتباط برقرار کنید. در انتهای روز خبری خوب از یک دوست قدیمی خواهید شنید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا