یزدفردا :  " عباسي " شب گذشته در جلسه شوراي اداري شهرستان طبس استان يزد که به نمايندگي از هيات دولت در آن حضور يافته بود - پرتاب ماهوراه اميد به فضا را مديون تلاش شبانه روزي نخبگان جوان کشور ذکر کرد.
وي اظهار داشت: اين تلاشها و موفقيت ها در عرصه هاي مختلف و حضور مردم در صحنه باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامي جرات و جسارت تعدي و تجاوز به اين مرز و بوم را نداشته باشند.
وزير تعاون در اين جلسه قول داد تقاضاها و خواسته هاي اين شهرستان را در هيات دولت پيگيري نمايد.
در اين جلسه ابتدا " مهدي کياني مقدم " فرماندار طبس و حجت الاسلام " مهاجريان " امام جمعه اين شهر هر يک گزارشي از اوضاع سياسي و اجتماعي اين شهرستان را ارائه نمودند و در خصوص احداث نيروگاه حرارتي - مسئله اشتغال جوانان، ايجاد پژوهشگر زغال و انتقال آب از سرچشمه هاي کارون به طبس تاکيد کردند.
امام جمه طبس همچنين با توجه به مشکلات به وجود آمده در عدم خريد زغالسنگ از معادن زغالسنگ اين شهر و پيامدهاي آن برحل اين مشکل تاکيد کرد.
وزير تعاون در ادامه سفر به شهرستان طبس به اتفاق مدير عامل صندوق تعاون کشور ، امام جمعه و فرماندار طبس در نشستي در محل فرمانداري به صورت چهره به چهره مشکلات مردم را مورد بررسي قرار داد.
وزير تعاون سپس از طرح مسکن مهر که در زميني به مساحت600 هکتار در حال آماده سازي است بازديدکرد و از کارخانه "گلشن ماکارون" واقع در شهرک صنعتي بازديد نمود و از نزديک با مشکلات کارخانه داران وبويژه کارخانه گلشن ماکارون آشنا شد. 

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا