یزدفردا: OLEDگوشی جدید آنر V30 پرو در راه است و بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، قرار است شاهد یک گوشی هوشمند با دوربین 60 مگاپیکسلی و  پردازنده Kirin 990 5G باشیم.

  OLEDگوشی جدید آنر V30 پرو در راه است و بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، قرار است شاهد یک گوشی هوشمند با دوربین 60 مگاپیکسلی و  پردازنده Kirin 990 5G باشیم.

 گوشی آنر V30 یک گوشی پرچمدار خواهد بود که می تواند به راحتی حتی میت 30 را به چالش بکشد. برخی از عکسهای تبلیغاتی این دستگاه که در ویبو منتشر شده اند، نشان می دهند این گوشی دارای یک دوربین مربعی در بخش پشتی است که به نوعی یادآور میت 20 است.

گوشی آنر V30 پرو، در دو مدل وارد بازار می شود. مدل آنر V30 و مدلV30   پرو و هر دو مدل دارای یک دوربین سلفی و سوراخ پانچ هستند. البته گوشیV30  پرو دارای دو سوراخ پانچ در صفحه اولد است. احتمالا دوربین عقب در قسمت پشتی دارای  سنسور اصلی60 مگاپیکسلی است.  

 یکی دیگر از مزیت های مدل پرو این است که در حالی که مدل پیشین یک دوربین سه گانه وجود داشت در حالی که  دوربین فعلی دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود. دو مدل انر V30 از تراشه پرچمدار Kirin 990 با یک تفاوت کلیدی تغذیه می شوند مدل پرو تراشه Kirin 990 5G را دریافت می کند. گوشی آنر V30 پرو افزون بر شارژ بی سیم 15 واتی ، دارای باتری بزرگتر با شارژ سریعتر برای راه اندازی 4،200 میلی آمپر و سوپر شارژ 40 واتی است.

طبق این شایعات ، دو مدل جدید گوشی آنر طی این ماه منتشر می شوند و ممکن است  یک ساعت نیز به نسل جدید ساعت های هوشمند آنر اضافه شود.

 

منبع: انتخاب

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا