یزدفردا:انصاری‌فرد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرده که بتواند در این دیدار چهار گل به ثمر برساند، گفت: من چون فروارد نوک بازی می‌کنم، وظیفه‌ام این است که همه موقعیت‌هایی که به دستم بیاید را گل کنم. همه دوست دارند که برای تیم ملی کشورشان گل بزنند. این گل‌ها حاصل زحمات همه بازیکنان بود.

بازیکن تیم‌ملی امیدوار است که حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه‌دار باشد.

 

کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم‌ملی پس از پیروزی ۱۴ بر صفر ایران مقابل کامبوج اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاقی که امروز افتاد، ورود بانوان به ورزشگاه بود. فکر می‌کنم ورود بانوان و این برد، یک روز تاریخی را برای فوتبال ایران ثبت کرد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و در بازی‌های بعد شاهد حضور ادامه‌دار بانوان و نتایج خوب تیم‌ملی باشیم.

او درباره رسیدن به رکورد ۲۶ گل ملی گفت: تنها یکی از گل‌های من در این ۲۶ گل از روی ضربه پنالتی بود که آن ضربه پنالتی هم مقابل پرتغال در جام‌جهانی زده شد.

بازیکن تیم‌ملی درباره بازی کردن مقابل بانوان ایرانی بیان کرد: یک بار دیگر هم در یکی از بازی‌های ملی چند صد نفری از بانوان حضور داشتند. طبیعتا فیفا شوخی ندارد و اگر روند حضور بانوان ادامه نداشته باشد، شک نکنید که فوتبال ایران تعلیق می‌شود.

انصاری‌فرد درباره وضعیت تیمش السیلیه در لیگ قطر توضیح داد: شرایط خوب است. تیم ما پارسال سوم شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرده که بتوانند مقابل کامبوج به پیروزی ۱۴ بر صفر برسند، اظهار کرد: فوتبال روز دنیا به گونه‌ای شده که به راحتی نمی‌توان به تیم‌ها این تعداد گل زد. ما دستورات تاکتیکی ویلموتس را در زمین اجرا کردیم و بازیکنان دوست داشتند گل بزنند.

بازیکن تیم‌ملی درباره دیدار آینده ایران که مقابل بحرین است، توضیح داد: بازی سختی است. ما همیشه در خاک بحرین هم در داخل زمین و هم در خارج زمین با این تیم مشکل داشتیم. بازی با بحرین شرایط خاص خودش را دارد اما امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

انصاری‌فرد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرده که بتواند در این دیدار چهار گل به ثمر برساند، گفت: من چون فروارد نوک بازی می‌کنم، وظیفه‌ام این است که همه موقعیت‌هایی که به دستم بیاید را گل کنم. همه دوست دارند که برای تیم ملی کشورشان گل بزنند. این گل‌ها حاصل زحمات همه بازیکنان بود.

 

منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا