یزدفردا :رئيس‌جمهور شهيدان انقلاب اسلامي را پيشقراولان نجات بشريت امروز از ظلمت و خودخواهي معرفي و تصريح کرد: شهيدان نه تنها پايه‌گذار عزت، عظمت و استقلال ملت ايران بلکه راهگشاي بشريت به سمت قله‌هاي نور و هدايت هستند.
دکتر محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (چهارشنبه ) در جمع صميمي و پرشور خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران استان يزد با بيان اينکه هر روز که انقلاب مي‌گذرد عظمت کار شهيدان بيشتر مشخص مي‌شود، اظهارد اشت: تک تک شهيدان با روشن‌بيني و آينده‌نگري در مسير انقلاب حرکت کردند و در وصيت نامه شهيدان ايمان و آگاهي موج مي‌زند.
رئيس‌جمهور تأکيد کرد: همه خادمان ملت در دولت در تمام لحظات سخت و عرصه‌هاي سنگين و در گام به گام حرکت حضور شهيدان ،حضور عطر و ياري شهيدان را با همه وجود احساس مي کنند.
وي با بيان اينکه با تجليل از خانواده شهدا، دلدادگي و احساس دين ملت ايران ابراز شد، گفت: امروز پس از 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران و 21 سال از دفاع مقدس، ملت ايران بيدارتر و روشن‌بين‌تر پاي آرمان امام و شهيدان ايستاده‌ است و تا رسيدن به قله‌هاي آرمان‌هاي الهي پرشتاب‌تر به راه خود ادامه مي‌دهد.
دکتر احمدي‌نژاد تجليل از خانواده شهيدان را نشان دادن راه بشريت امروز دانست و تصريح کرد: پدر و مادر شهيد درخشنده‌ترين مدال بر سينه ملت ايران و بشريت امروز و قلب تاريخ است.
رئيس‌جمهور با بيان اينکه دشمنان شهيدان را با اين خيال به خاک انداختند که علم آنها نيز به خاک بيفتد ،گفت: امروز در همه کشورها و حتي کشورهايي که مسؤولانشان با عزت ملت ايران مخالفند؛ شهيدان مايه افتخار هستند زيرا شهدا فضاي تاريک سلطه استکباري را شکستند و چشم‌ها را به سمت خورشيد نور باز کردند.
وي با تأکيد بر اينکه هر روز که مي‌گذرد خون شهيدان جوشان‌تر مي‌شود، گفت: ياد و آرمان شهيدان امروز در خون همه شهيدان و نوجوانان ايران اسلامي مي‌جوشد.
دکتر احمدي‌نژاد همچنين ياد و خاطره شهيدان استان يزد در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس از جمله شهيد محراب آيت‌الله صدوقي را گراميداشت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا