یزدفردا:ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا مدعی شد اگر شرایط تغییر نکند وی نوکمپ را ترک خواهد کرد.

  هافبک باتجربه بارسلونا بعد از انتقال فرانکی دی یونگ به نوکمپ تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده و در فصل جاری تنها 187 دقیقه به میدان رفته است. ایوان راکیتیچ که در سال 2014 راهی بارسا شده و در این سالها تقریبا همیشه بازیکن ثابت آبی اناری ها بوده، در تابستان به شدت مورد توجه تیم هایی چون یوونتوس و اینتر نیز قرار داشت و حتی کریستیانو رونالدو نیز برای قانع کردن وی برای انتقال به تورین با او تماس گرفت، اما ایوان راکیتیچ در بارسلونا ماندنی شد، اما حالا ستاره کروات دوباره ساز جدایی کوک کرده است.

 ایوان راکیتیچ گفت: "شرایط فعلی دشوار است زیرا می خواهم بازی کنم و فقط بخشی از فهرست بازیکنان تیم نباشم. من تمام تلاش ممکن را برای تغییر وضعیت خود انجام خواهم داد. دو سال از قرارداد من با بارسا باقی مانده و هیچ جایی برای بازی کردن بهتر از بارسلونا نیست. بارسلونا بهترین باشگاه جهان است، اما من باید بازی کنم و نمی خواهم فقط از قدم زدن در شهر و ساحل لذت نبرم."

 در فصل تابستان یوونتوس به جذب راکیتیچ ابراز علاقه کرد و حتی کریستیانو رونالدو با ستاره کروات تماس گرفت تا او را به انتقال به ایتالیا مجاب کند، اما در نهایت ایوان راکیتیچ در بارسلونا ماندنی شد.

 ایوان راکیتیچ افزود: "من با باشگاه صحبت کردم و می دانستم که گزینه های دیگری دارم، اما من می خواهم برای حضور در ترکیب مبارزه کنم. من می خواهم از هواداران بخاطر لطفی که این هفته به من نشان دادند تشکر کنم، اما اگر چیزی تغییر نکند، ما مجبور خواهیم شد دوباره جلسه ای گذاشته و درباره وضعیتم صحبت کنیم."

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا