یزدفردا :رئیس جمهور گفت : ملت ایران با وحدت و همدلی در برابر توطئه ها ایستاده و امروز با حفظ استقلال و عزت ، خود را به مراتب بالای جهانی رسانده است و هر روزنيز به پیش می رود .
دكتر محمود احمدی نژاد که پس از افتتاح خط چهارم مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو با جمع گسترده مردم بخش بهاباد در نـزدیکی این مجتمع روبرو شده بود با قدردانی از ابراز احساسات آنها درسخنان کوتاهی اظهارداشت : همدلی و برادری ، تلاش برای عزت ایران و وحدت ملی و تـلاش برای پیشرفت کشور و آبادانی همه سرزمین ایران ، اهدافی است که هر لحظه ما را به پیش می برد و این منطقه نیز نماد همدلی و وحدت ملت ایران است.
رئیس جمهور با بیان اینکه هر ملتی جز با همدلی و وحدت نخواهد توانست به قله های پیشرفت و ترقی برسد، تصریح کرد: همدلی ، وحدت و تلاش ما را به پیش خواهد برد و نگاه به قدرتهای زورگو و چشم دوختن به آنها نه تنها به ماکمک نمی کند بلکه موجب سنگ اندازی سر راه ما نیز می شود .
دكتر احمدی نژاد تاکید کرد : باید همه درکنار هم چون 30 سال گذشته با وحدت و همدلی به پیش رویم .
رئیس جمهور درپاسخ به شعارهای مردم بخش بهاباد که ارتقاء این بخش را به شهرستان خواستار شده بودند، گفت: این مسئله را به صورت دقیق و ویـژه در هیات دولت با نظر مثبت بررسی می کنیم .

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا