هم‌زمان با 15 مهر روز ملی روستا و عشایر استانداریزد به همراه فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین میبد از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستاهای بخش مرکزی در مجموعه برج کبوتر خانه شهرستان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با 15 مهر روز ملی روستا و عشایر «محمدعلی طالبی» استانداریزد به همراه «حسین فلاح» فرماندار، «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین میبد از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستاهای بخش مرکزی در مجموعه برج کبوتر خانه شهرستان بازدید نمود.

بخشدار مرکزی میبد گفت: بخش مرکزی شهرستان میبد دارای 7 روستای دارای دهیاری است.

محمدجواد احمدی با اشاره به ظرفیت‌های روستاهای بخش مرکزی گفت: در سال‌های اخیر روستاهای بخش مرکزی درزمینهٔ های توسعه و آبادانی و اشتغال روستایی در زمینه‌های دامداری و صنایع‌دستی رشد خیلی خوبی داشته است.

احمدی افزود: به مناسبت روز ملی روستا، بانوان روستاهای بخش مرکزی نمایشگاهی را در 7 غرفه در مجموعه برج کبوتر خانه راه‌اندازی کرده‌اند.

وی گفت: این نمایشگاه که به مدت یک هفته در این مکان دایر است توانمندی‌های خود را در بحث تولید انواع ترشیجات، مربا، صنایع‌دستی مثل چرم‌دوزی، زیلو، کار بافی، لوازم‌خانگی و آشپزخانه و انواع روغن و عرقی جات گیاهی باقیمت مناسب به نمایش و فروش گذاشته‌اند.

بخشدار مرکزی میبد گفت: روستاهای جهان‌آباد، محمدآباد رکن‌آباد، مهرآباد، حجت‌آباد و مزرعه کلانتر از روستاهایی است که در محصولات کشاورزی و دامی و صنایع‌دستی رشد قابل‌توجهی دارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا