فرماندار بهاباد در پیامی 15 مهر؛ روز ملی روستا و عشایر را به روستائیان، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران شهرستان تبریک تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد در پیامی 15 مهر؛ روز ملی روستا و عشایر را به روستائیان، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران شهرستان تبریک تبریک گفت.

متن پیام "محمدمهدی خانی زاده" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روستائیان همواره با تلاش و کوشش، صداقت و صمیمیت، دارای فرهنگ اصیل هستند و به نوعی هویت یک منطقه محسوب می شوند و نقش به سزایی در رشد و تقویت اقتصاد کشور دارند؛ در چند سال اخیر دولت با ارتقای شاخص های توسعه پایدار و توجه ویژه برای رونق در روستاها، انگیزه برای ماندگاری مردم در محیط های روستایی را فراهم نموده است.

امیدواریم با مشارکت بیشتر روستائیان عزیز و ظرفیت های ارزشمند روستاها از جمله در بخش کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و گردشگری، شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر در روستاها باشیم.

اينجانب روز ملی روستا را به همه روستائیان سرافراز، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران شهرستان تبریک عرض نموده و آبادانی و سرزندگی روز افزون روستاها را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا