اداره امور كودكان
ويژه نوروز 88
اداره ايست به مديريت تعدادي كودك كه به حل مسائل و مشكلات مراجعه كنندگان (بزرگ و كوچك) خواهد پرداخت . آنها با عمل صحيح و درست خود به بزرگترها ياد
مي دهند كه كار مردم را چگونه بايد حل و پي گيري كرد. نام اين اداره «اداره امور كودكان» است كه در ايام تعطيل بجاي برنامه كودك گلهاي امروز پخش مي شود و بزرگ و كوچك مي توانند آن را ببينند.
اين برنامه در سيزده روز اول سال 88 از ساعت هفده بمدت 30 دقيقه هر روز بينندگان خودش رو پاي شبكه تابان خواهد نشاند.
عوامل برنامه اين برنامه عبارتند از :
تهيه كننده و كارگردان :‌ عباس گلرسان – مدير توليد : علي نوابي – نويسنده : فاطمه بهره ور

تعطيلات
ويژه نوروز 88
تعطيلات مجموعه طنز اجتماعي تلويزيوني است كه از شبكه تابان با قسمتهايي چون ميان
پرده هاي نمايش ، گزارش ، سرودهاي طنز ، تلفن و عكسهاي ارسالي بينندگان به برنامه از طريق ايميل (پست الكترونيكي) و ........ پخش مي شود.
تعطيلات سعي دارد با ايجاد فضايي شاد و مفرح مهمان خانه هاي يزدي و دوستداران شبكه تابان و لهجه يزدي در هر كجا كه بيننده هستند بشود و تعطيلات خوشي را براي بينندگان خودش فراهم كند. تعطيلات در سيزده شب عيد نوروز 88 بمدت 45 دقيقه رأس ساعت 22 به خانه هاي يزديها سر خواهد زد.
عوامل برنامه عبارتند از:
تهيه كننده : عباس گلرسان – كارگردان : سيد محمد حسيني خواه – مدير توليد : علي نوابي – تصويربردار : علي ثابت

« عيدانه »
ويژه نوروز 88

عيدانه برنامه زنده شبانه مركز يزد است كه در سيزده روز اول سال از ساعت 20 تا 21 بطور زنده ، سرزده خانواده هاي يزدي را عيدي مي دهد . اين برنامه با دعوت از هنرمندان و خوانندگان و مجريان شبكه هاي مختلف سرودها و هنر نمائي و شيرينكاريهاي آنان را از نزديك به سمع و نظر بينندگان خواهد رساند .
برنامه زندة‌ شبانه علاوه بر دعوت از هنرمندان و خوانندگان و مجريان شامل قسمتهايي چون گزارش شاد نوروزي ،‌ سفرنامه ،‌ نمايش ،‌ طنز و تلفن بينندگان مي باشد.
عوامل اين برنامه عبارتند از :
تهيه كننده : محمدرضا طايفي
كارگردان : حاجي غلامي
دستيار تهيه : حامد ژيانپور

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا