فرماندار بهاباد در این دیدار با تأکید بر اینکه باید با شناخت ذایقه فرهنگی کودکان و نوجوان نسبت به برگزاری کلاس ها و برنامه های جدید اقدام نمود و گفت: این مرکز می تواند نقش مهمی در بالندگی استعدادها و شکوفایی ذهنیات خلاقانه کودکان ایفا نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ "سید حسین پیغمبری" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به همراه "راضیه حدادزاده" مسئول کانون پرورش فکری شهرستان و تعدادی کارشناسان این اداره کل با "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد دیدار نمودند.

فرماندار بهاباد با تقدیر و تشکر از عملکرد این کانون در شهرستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان یکی مراکزی است که با فرهنگ جامعه در ارتباط است و شاهد برنامه های کیفی در این شهرستان بودیم.

"محمدمهدی خانی زاده" با تأکید بر اینکه باید با شناخت ذایقه فرهنگی کودکان و نوجوان نسبت به برگزاری کلاس ها و برنامه های جدید اقدام نمود و گفت: این مرکز می تواند نقش مهمی در بالندگی استعدادها و شکوفایی ذهنیات خلاقانه کودکان ایفا نماید.

وی همچنین کمبود نیروی انسانی و تجهیزات را از مشکلات اساسی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان شهرستان عنوان نمود و خواستار توجه بیشتر به مسائل این مرکز شد.

"سید حسین پیغمبری" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تقدیر از نگاه ویژه و هنرجویانه فرماندار بهاباد نسبت به برنامه ها و طرح های این مرکز گفت: حمایت فرماندار و مسئول شهرستان در حوزه های مادی و معنوی می تواند بستر ساز شکوفایی استعدادهای درخشان کودکان در بخش های مختلف شود.

در این دیدار "محمد هوشمند" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری "حسن ابوالقاسمی" شهردار بهاباد حضور داشتند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا