فرماندارمیبد در همایش تجلیل از سالمندان، با تبریک روز سالمند گفت: دوره سالمندی به‌عنوان گنجینه‌ای از تجربیات یک‌عمر زندگی، از دوره‌های طلائی یک فرد در خانواده‌ها و جامعه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، به مناسبت نهم مهر روز جهانی سالمندان، همایشی با حضور «حسین فلاح» فرماندار و بیش از یک‌صد نفر از سالمندان زن و مرد در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این همایش، با تبریک روز سالمند گفت: دوره سالمندی به‌عنوان گنجینه‌ای از تجربیات یک‌عمر زندگی، از دوره‌های طلائی یک فرد در خانواده‌ها و جامعه است.

حسین فلاح افزود: امروزه و در عصر فناوری و تکنولوژی و ارتباطات، تجربیات گذشتگان به‌عنوان ضرب‌المثل، نقل محافل و مجالس است و نسل‌های امروزی از آن در عرصه‌های مختلف یاد می‌کنند و استفاده می‌برند.

وی گفت: آن‌هایی که پا به سن سالمندی گذاشته‌اند نباید احساس کنند که مفید نیستند بلکه باید تجربیات و مهارت‌های زندگی که در طول عمرشان با آن دست‌وپنجه نرم کرده‌اند را به‌عنوان یک سرمایه به خانواده‌ها و نسل امروز منتقل کنند.

در پایان این مراسم با حضور «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار از تعدادی از سالمندان با اهداء لوح تقدیر شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا