معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها، ‌گفت: برای توسعه گردشگری در استان علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی باید از موازی‌کاری در انجام برنامه‌ها خودداری شود.

یزدفردا :معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها، ‌گفت: برای توسعه گردشگری در استان علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی باید از موازی‌کاری در انجام برنامه‌ها خودداری شود.


روز سه شنبه دوم مهر ماه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این ستاد در سالن کوثر استانداری برگزار شد.‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها از سوی شهرداران، ‌بیان کرد: برای توسعه گردشگری در استان علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی باید از موازی‌کاری در انجام برنامه‌ها خودداری شود.
"‌محسن صادقیان" ‌ادامه داد: انجام دقیق وظایف توسط دستگاه‌های اجرایی در کنار فعالیت بخش‌ خصوصی در چارچوب مقررات در جذب گردشگران موثر است.
وی ا‌فزود: اگر هر دستگاهی وظایف خود را در حوزه‌های مختلف به درستی انجام دهد نقش مهم و موثری در رونق این صنعت و ارائه بیشتر و بهتر خدمات به مسافران وجود دارد.
صادقیان همچنین به اهمیت رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی در بافت تاریخی و مسیر رفت وآمد گردشگران تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش گردشگران خارجی و مسافران داخلی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، از کارگروه ها و کمیته های زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواست تا در طول سال فعال باشند و پیشنهادات و مصوبات خود را با پرهیز از هرگونه موازی کاری به این ستاد ارائه دهند.
گفتنی است در این نشست علاوه بر تشریح وضعیت اقامتگاه های استان و چگونگی توسعه آنها، گزارش‌هایی از وضعیت زیرساخت های حمل و نقل ریلی و هوایی نیز ارائه شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا