استاندار یزد در رژه نیروهای مسلح استان به مناسب هفته دفاع مقدس گفت: امروز نبرد ما با استکبار جهانی، با استمرار روحیه‌ی مقاومت مبتنی بر فرهنگ عاشورا، میتواند پیروزی را به آغوش ملت بازگرداند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " محمدعلی طالبی" در رژه نیروهای مسلح استان که به مناسب هفته دفاع مقدس، یکشنبه ۳۱ شهریور۹۸ برگزار شد، گفت: دفاع مقدس تبلور روحیه عزت، شرف و ایستادگی ملت در مقابل دشمنانی است که ارزش‌های انقلابی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور ما را مورد هدف قرار داده‌اند.
"طالبی" در ادامه سخنان خود دفاع مقدس را صحنه‌ای بی بدیل از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی دانست و اظهار کرد: این عرصه نه تنها باعث بروز توانمندی‌های انقلابی یک نسل شد بلکه نسلهای بعدی را برای ساختن ایرانی آزاد، آباد و مستقل و مقاوم در برابر دشمنان این ملت آبدیده کرد.
استاندار یزد تصریح کرد: دفاع مقدس با این ویژگی‌ها به فرهنگی در کشور تبدیل شد که همه جنبه‌های سیاسی،اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار داد.
وی همچنین افزود: امروز با تکیه بر این فرهنگ، ایران عزیزمان قله‌های پیشرفت را طی می‌کند.
استاندار تکریم‌ این ایام را سر تعظیم فرود آوردن در برابر همه کسانی که با جان‌فشانی و ایثار خود، عزت امروز جامعه را رقم زده‌اند، دانست.
"طالبی" همچنین افزود: تکریم‌ این ایام تاکید بر راهی است که ملت در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی برگزیده است.
وی در همین رابطه بیان کرد: امروز نبرد ما با استکبار جهانی به صورتی دیگر ادامه دارد و استمرار روحیه‌ی مقاومت مبتنی بر فرهنگ عاشورا که رمز پیروزی و به گفته امام "ره" عامل وحدت جامعه بود میتواند باز هم پیروزی را به آغوش ملت بازگرداند.
"طالبی" گفت: راهبری های مقام معظم رهبری با همدلی و انسجام نیروهای انقلابی و همراهی همه ارکان حاکمیت با مردم و شنیدن صدای آنها و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم راهگشا خواهد بود.
استاندار یزد با تقدیر از همه افرادی که در برگزاری این برنامه باشکوه تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و حضور مردم و مسئولان، هفته دفاع مقدس تجلی وحدت همه ارکان جامعه برای دفاع از ارزش‌های والای انقلابی باشد.
 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا