یزدفردا :دهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در دوره تحول صبح امروز با حضور خبرنگاران قضایی رسانه‌ها آغاز شد.

در این نشست، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
 
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه  در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چند وقت پیش خبر رسید که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ۲۴ ساعت مفقود بوده، برخی گفتند احتمالا بازداشت شده و بعد بحث اختفای اختیاری آن‌ها را مطرح کردند، در مورد این موضوع توضیح می‌دهید و آیا قرار بود این افراد بازداشت شوند و پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل شده است، تصریح کرد: این اقدام یک اقدام واقعا خاصی بود. اقدامی که اشخاص خودشان به مخفی شدن مبادرت کنند و بخواهند دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی را مورد اتهام قرار دهند یک عمل غیراخلاقی، غیرقانونی و ناشایست است. تقریبا هم مورد تقبیح همگان قرار گرفت و همه طیف‌ها و گروه‌ها و نخبگان و مردم و همه جناح‌های سیاسی داخل کشور این عمل را مورد تقبیح و سرزنش قرار دادند و به هیچ عنوان این اقدام، اقدام پسنیده‌ای نیست.

اسماعیلی ادامه داد: معتقدیم اگر کسی در این باب دغدغه‌ای دارد می‌تواند به مراجع قضایی و ذیربط منعکس کند، گرچه اصل این موضوع به حوزه روحانیت برمی‌گردد؛ اما به لحاظ اهمیت و پیگیری که انجام دادم مشخص شد پرونده‌ای تشکیل نشده و دستور بازداشتی اصلا صادر نگردیده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا