فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم و در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی برگزار شد؛ از پیگیری تجهیز مجموعه آزمایشگاه سرامیک آموزشکده خواهران و تکمیل پروژه ساختمان مرکز فنی حرفه‌ای برادران شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم در نشستی با «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام‌جمعه میبد، «ابراهیم صالحی عمران» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و «سید حیدر میر فخرالدینی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد مسائل و مشکلات مراکز فنی شهرستان میبد را بررسی کردند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در این نشست بحث سند توسعه دانشگاه‌های فنی کشور مطرح شد، گفت: در این نشست "ابراهیم صالحی عمران" دستورات خوبی در رابطه با تجهیز مجموعه آزمایشگاه سرامیک آموزشکده خواهران و تکمیل پروژه ساختمان مرکز فنی حرفه‌ای برادران را داد.

حسین فلاح افزود: قرار شد با پی گیری مسئولین آموزشکده‌های فنی خواهران و برادران شهرستان و همچنین همراهی رئیس دانشگاه فنی استان، آزمایشگاه رشته سرامیک آموزشکده فنی خواهران تجهیز و اعتبار لازم جهت تکمیل ساختمان فنی برادران نیز تأمین شود.

وی در پایان ضمن تشکر از آیت‌الله اعرافی و دفتر ایشان به خاطر هماهنگی این نشست گفت: امیدواریم با همکاری خوبی که رئیس دانشگاه فنی استان خواهند داشت شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا